Jaudu Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg finner ingen driver som funker til min hp dv9312eu! lyden virker ikke noen som kan hjelpe? finner ingen drivere. Conexant High-Definition Audio Driver hadde jeg på vista, men finner ingen for XP home edition. Endret 7. mars 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...product=3388282 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 har vært der, men finner ingen lyd driver :S Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver? Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S Endret 6. mars 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
555 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vet ikke om det er riktig men prøv Original Realtek High Definition Audio Drivers sp26488.exe Hvis den ikke virker kan du prøve Conexant High Definition-lyddriver sp24200 og Microsoft Universal Audio Architecture (UAA)-bussdriver for High Definition-lyd sp33867 Endret 6. mars 2008 av 555 Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) prøvde alle driverne, men ingen virker :S det kommer at det oppstod en feil, og at enheten kanskje ikke fungerer som den skal. på enhetsbehandling er det ett gult utropstegn foran lydenheten " Conexant High definition audio driver" Endret 7. mars 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
merkur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har også hatt det samme problemet. Hadde vært fint om noe kunne svare på dette Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Ingen som kan hjelpe`?, håper virkelig noen kan, dritt å bare sitte på Pcen uten lyd :S Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver? Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S Start - kontrollpanel - system og vedlikehold - enhetsbehandling - høyreklikk på de med gule utropstegn, og velg oppdater Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 I enhetsbehandling.. Finner du lydkortet eller står det som det ikke har driver? Hvor finner jeg det? jeg er inne på lydinnstillinger, der kan jeg ikke forandre på noe, det er grått, slik at jeg ikke kan trykke. Står "ingen lydenhet" på lydinnstilingene på kontrollpanel :S og "ingen avspillings og innspillingsenheter", jeg har integrert mic og høytalere, men ingenting virker :S finner ingen drivere på nett heller :S Start - kontrollpanel - system og vedlikehold - enhetsbehandling - høyreklikk på de med gule utropstegn, og velg oppdater Det virka ikke, det står at de ikke finner en driver som passer bedre til datan :S Flere som kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå