Tombha Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 kompisen min tok kvelden alt for tidlig og jeg sitter her og er megalysten på litt mer army of two. er det noen litt modne mennesker med en sans for humor som føler for litt coop? isåfall.. add meg på xbox live .. som Tombha håper på noen positive responser.. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 kompisen min tok kvelden alt for tidlig og jeg sitter her og er megalysten på litt mer army of two. er det noen litt modne mennesker med en sans for humor som føler for litt coop? isåfall.. add meg på xbox live .. som Tombha håper på noen positive responser.. Hadde tenkt å lage en lignende tråd For de som vill spille co-op med meg add "SKATE KONGEN" JEg har head set og bruker det også jeg vill helst spille med noen som har og bruker det også. Lenke til kommentar
HkMd Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Er med å spiller. Gamertag: HkMd. Er online i tide og utide når jeg ikke jobber/trener så bare sleng en invite i min retning så spiller vi. Er feks på fra og med i 5-6 tiden i kveld Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 flere må se denne tråden så jeg har noen å spille med derfor bumper jeg den bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump bump Lenke til kommentar
Quatafire Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Er med jeg la deg til nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå