Peritass Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ett bilde jeg tok i ettermiddag som jeg er veldig fornøyd med. Kanskje ikke så veldig bra teknisk men meget gla over motivet :-) Endret 6. mars 2008 av Peritass Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Får gratulere, men ser ikke helt grunnen til å poste det i Bildekritikken. Post det heller i Gledesutbrudd Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rekner med at du poster det like mye for "skrytinga" som for kritikken. Bildet var iallfall koslig, og gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 ja kritikken bare preller av kjenner jeg hehe. Skulle nok flyttet det til gledesutbrudd men vistte ikke at det fantes her på forumet så håper alle kan leve med at det ligger her. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har du exif på bildet Gratulerer så mye, jeg husker hvordan den følelsen var da dama kom inn til meg med en tilsvarende sak. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bildet virker ikke på meg som noe gledesutbrudd. Om det ikke hadde vært tekst til ville jeg nok tenkt det motsatte. At dette var noe trist. Men du kan jo ta ett nytt fargerikt og sprudlende bilde til fotoalbumet. Gratulerer. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 pybalto har rett når jeg ser nærmere på bildet. Det er noe med fargene som gjør bildet trist, at dette egentlig ikke skulle ha skjedd. Men som sagt tidligere, gratulerer nok en gang! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når jeg så trådtittelen forventet jeg egentlig et bilde av en Sauron-ring eller noe sånt Men grattis Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jepp jeg må også bare gratulere er selv nybakt pappa til tvillinger på 2 mnd, blir lite tid til å ta bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå