Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Folka som presenterer ting burde nå ha litt peil. Han som er der nå kan jo.. nada. Edit: Når det er konsoll-spill, burde det ha vært konsollekslusive spill som ble nominert. Edit 2: Men tegne, det kan han! Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 No kjem ho damo igjen! Guuud. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ho prater om piratkopiering! Gi ho warn nok til å banne ho! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Folka som presenterer ting burde nå ha litt peil. Han som er der nå kan jo.. nada. Jeg ville heller hatt han enn en ukjent fyr med skikkelig peiling. Han er jo flink til å underholde. Rune Fjeld Olsen kunne ha tatt seg godt ut, kanskje? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Finnes nok ukjente folk med peiling som kan ha det litt gøy også Haha, han som var der nå var konge da! Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mmm.. Han traff spikeren på hovudet der Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) skjer med at super mario vinner så mye?? edit: så sinnsykt kjipt å se på hu dama hele tiden Endret 6. mars 2008 av nilsMeister Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Irriterer meg at det ikke kommer noen som kan litt om spill fra Nintendo! Ho der gir meg fryktelig lyst til å skru av asap.. *og DER kan jeg det* Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeez, klarer ikke stemmen til hun bersala damen! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Andre enn meg som ikke skjønner hva som skjer med at Assassins Creed vant for beste eventyr spill? Helt på trynet Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hadde håpet på at Bioshock fikk hvertfall én pris, men.. neida. Synes det var nok at Call of Duty vant multiplayer- og action-prisen. Bioshock som burde vinne "Årets PC-spill" Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Så ikke kategoriene Årets håndholdte spill The Legend of Zelda: Phantom Hourglass Picross DS Ratchet & Clank: Size Matters Silent Hill: Origins Årets konsollspill Assassin's Creed BioShock Call of Duty 4: Modern Combat Super Mario Galaxy Årets PC-spill Call of Duty 4: Modern Warfare Crysis Half Life 2: The Orange Box World of Warcraft: The Burning Crusade Årets barnespill Buzz Junior: Monster Rumble Kaptein Sabeltann og Grusomme Gabriels Forbannelse Ratchet & Clank: Tools of Destruction Rottatouille Årets community Battlefield.no Norsk PlayStation Forum WoWnorge.net Multigamer.no Hvem vant? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://www.gamer.no/artikler/her_er_gullst...-vinnerne/49406 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå