Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ikke skriv hvem som vant, kan hende folk vil se det senere! Denne burde Portal vinne! (hvis det er nominert ) Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Oki Eg skal halde meg i tøylene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Bare meg som ikke liker programlederen? Edit: og han som er der nå..? Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eriken var jo genial, men dama som kom no: "Og alle som liker Suupermarioo" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, flere som reagerte på det? Noen som husker hvilke priser det er de ikke har delt ut? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dei eg har sett: Sport, racer, rpg, strategi, åpen klasse, platform. Hmm.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som husker hvilke priser det er de ikke har delt ut? Utålmodig? De kommer sikkert snart. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Syns bare de gjør så mye ikke-spillrelatert.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 haha, madcon klager på lav lyd...bra av lydmannen:D Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eg liker ikkje musikken til Madcon, men at dei er flinke entertainere det skal dei ha. Og legg merke til håret til programledaren. Fysj, eg likte han dårleg. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som husker hvilke priser det er de ikke har delt ut? Liste over kategorier: http://www.gamer.no/artikler/her_er_de_gul...nominerte/49162 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eg liker ikkje musikken til Madcon, men at dei er flinke entertainere det skal dei ha. Og legg merke til håret til programledaren. Fysj, eg likte han dårleg. Det var da alvor. Han er da vanlig folk han også, skulle jeg mene. Madcon er jo spillere på ordntli' også så. Se bare de ti første sekundene av "Beggin" musikkvideoen på youtube. De er skikkelig xbox fanboys. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 publikum er stive ass!=P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vet hvilken jobb jeg vil ha nå.. Edit: multiplayerprisen blir spennende.. Tipper Halo 3 eller CoD4 jeg. Edit 2: hvofor viser de bilder fra Hl2/portal? Det er jo bare TF2 som er multiplayer der.. Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vet hvilken jobb jeg vil ha nå.. Edit: multiplayerprisen blir spennende.. Tipper Halo 3 eller CoD4 jeg. Edit 2: hvofor viser de bilder fra Hl2/portal? Det er jo bare TF2 som er multiplayer der.. Reagerte på det jeg og o.O Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kvifor viser dei 3D modellerte "reklamevideoar" av WOW? Skildrar jo ikkje grafikken slik den er i det heile.. =) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg trodde distributørene av spill i Norge var sånn som hun Mario Galaxy dama, men de andre virker som de har litt peiling. Spesielt han Activision-fyren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han var nå ihvertfall ærlig med det, og fortalte også litt om en klan, så da er vel det greit nok.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Litt slitsom han programledern etter ei stund gitt.....hele greia virker lite innøvd og de har jo bare sjefer fra distrubutørene. Vikrer som de nesten ikke vet hva slags spill de har :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå