LucarioX Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://rita.nrk.no/community/event/?klipp=344501 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha, Rune Fjeld Har CC. <3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Holy smokes! Dette skal sees Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hakker helt jævlig til tider her ... Har 16mbit linje så det burdte ikke være noe problem, men så har jeg Telenor da Opplever andre det ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Hakker helt jævlig til tider her ... Har 16mbit linje så det burdte ikke være noe problem, men så har jeg Telenor da Opplever andre det ? Ja, funker dårlig her også. Mulig problemet ligger hos NRK? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Telenor 2.5 / 3mBit her. Går glatt som en barnerumpe. Litt kjipt at fåtallet som går på scenen ikke har peiling på spill, men sånn må det kanskje være. Yay, skate vant. Det var bra. Endret 6. mars 2008 av Lande Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det fungerer bra her. Men eg ser på eit par minutt på etterskot for å vere på den sikre sida. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det fungerer bra her. Men eg ser på eit par minutt på etterskot for å vere på den sikre sida. Hvordan får jeg til det ? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 "Its so nice to win such a prestigious award". Pffft. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvilke priser har de delt ut? Jeg kom inn når de delte ut racing-prisen.. (vennligst ikke skriv hvem som vant annet i en spoiler, skal se hele showet senere ) Edit: bare meg som lo av nonnene de filma istad? Endret 6. mars 2008 av Laland Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 GAAAAAD, eg hater ho derre Meister dama..! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hvordan får jeg til det ? I Quicktime, som eg bruker, er det bare å trykje pause og vente litt. Men eg går ut frå at du brukar Windows Mediaplayer. I så fall kan du prøve å gå inn på options og auke buffer mengda. Dette kan hjelpe på. Laland: Årets action, eventyr, racing og norskspråkelege spel er delt ut. Trur det er alle til no. Endret 6. mars 2008 av ttt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Alright. Er egentlig bare action jeg bryr meg om, så da slipper jeg (heldigvis) å se mye igjen senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå