Gjest Daniel<3 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ahoy. Jeg er en gutt på 20 år, og jeg har hatt to lengre forhold før, men er nå singel. Nå har jeg klart å bli forelska. Det er ikke likt NOE annet jeg noen gang har opplevd. Jeg trodde kanskje at jeg hadde vært skikkelig forelska i noen før, men det kan ikke måle seg med det her. Hjertet mitt banker så hardt at det kjennes ut som om det skal hoppe ut, og hver gang vi er sammen kribler det i hele kroppen min. Jeg klarer heller ikke å slutte å smile. And now, the downside: Jenta har type. De har vært sammen en god stund og jeg vet godt hvem han er (venn av mine venner). Han bor langt vekk fra der vi (frøken fryd og meg) bor, og neste år skal han i militæret. Jeg vet hva dere tenker, og nei, jeg kommer ikke til å prøve å splitte de to. Saken er likevel den at hun har sagt til meg at hun liker meg veldig godt. Vi har hatt et par skikkelig koselige kvelder sammen i det siste hvor hun har ligget i armkroken min, og vi har bare ligget å sett på hverandre. Hun har også sagt til meg at hun ville ikke hatt slike følelser for meg hvis alt var bra mellom hun og typen. Dette er kanskje umulig for dere å forstå dere på, men jeg prøvde så godt jeg kunne å beskrive det. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Wow that's deep man. Det er nok ikke noe fasit svar på den der. Du må nok bare ta tiden til hjelp. Spill med åpne kort, ikke skjul dine følelser. Si hva du mener om henne. Vær hyggelig og grei, men allikevel klar og la henne ta avgjørelsen. Men ikke rot deg opp i noe dama har gjort det slutt med han andre. Ikke la noen kunne gi deg skylden for at det ble slutt. Lykke til. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Wow that's deep man. Det er nok ikke noe fasit svar på den der. Du må nok bare ta tiden til hjelp. Spill med åpne kort, ikke skjul dine følelser. Si hva du mener om henne. Vær hyggelig og grei, men allikevel klar og la henne ta avgjørelsen. Men ikke rot deg opp i noe dama har gjort det slutt med han andre. Ikke la noen kunne gi deg skylden for at det ble slutt. Lykke til. Høres ufattelig «nice guy» ut. Ta en titt i PUA-tråden og plukk opp noen tips der så du ikke går i klassiske feller. I bunn og grunn går det blant annet på dette: Følelser er ikke logiske, og jenter kan ikke «overtales» til å føle ting. Så ikke snakk om følelsene direkte; kommuniser mer gjennom kroppsspråk og snakk heller «rundt» følelsene (hva som helst som passer stemningen). Lenke til kommentar
moijk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ahoy.Jeg er en gutt på 20 år, og jeg har hatt to lengre forhold før, men er nå singel. Nå har jeg klart å bli forelska. Det er ikke likt NOE annet jeg noen gang har opplevd. Jeg trodde kanskje at jeg hadde vært skikkelig forelska i noen før, men det kan ikke måle seg med det her. Hjertet mitt banker så hardt at det kjennes ut som om det skal hoppe ut, og hver gang vi er sammen kribler det i hele kroppen min. Jeg klarer heller ikke å slutte å smile. And now, the downside: Jenta har type. De har vært sammen en god stund og jeg vet godt hvem han er (venn av mine venner). Han bor langt vekk fra der vi (frøken fryd og meg) bor, og neste år skal han i militæret. Jeg vet hva dere tenker, og nei, jeg kommer ikke til å prøve å splitte de to. Saken er likevel den at hun har sagt til meg at hun liker meg veldig godt. Vi har hatt et par skikkelig koselige kvelder sammen i det siste hvor hun har ligget i armkroken min, og vi har bare ligget å sett på hverandre. Hun har også sagt til meg at hun ville ikke hatt slike følelser for meg hvis alt var bra mellom hun og typen. Dette er kanskje umulig for dere å forstå dere på, men jeg prøvde så godt jeg kunne å beskrive det. Først, virkelig koselig du er forelsket. Videre, det er ikke bare en liten downside med at hun er opptatt. Men at hun flørter med en annen (deg) mens hu har type er virkelig en negativ ting. La oss si det blir dere, hvor glad vil du være at hun gjør det samme føler hun gresset er grønnere på den andre siden og havner i en annen sin armkrok mens du er en annen plass - eller gud bedre er ute å gjør ditt for at landet skal opprettholde sin suverenitet? Hu har tydeligvis ikke så alt for stor intensjon om å gjøre sitt for å opprettholde forholdet, det vil hun ikke gjøre neste gang hun er i samme situasjon heller. kanskje om fem-ti år når hun har blitt litt mer voksen. Men det er bare min oppfattelse uten å vite noe som helst. men spør deg selv, ville du likt at hun er mot andre som hun er mot deg om du er den hu er sammen med. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Om dette her skulle bli noe forhold mellom dere to, så husk på en viktig ting: ikke gjør noe før hun har slått opp med typen sin. Da vil forklaringen være at hun slår opp fordi det ikke fungerer mellom dem, ikke fordi hun har nettopp ligget med deg og funnet ut at "JESS! Da var det gjort, no way back... jeg tar en telefon til _EKSEN_ min nå å slår opp! WAHAHAH!" For hvis hennes nåværende type har kort lunte, da vet man aldri hva som kan skje. Lenke til kommentar
Gjest Daniel<3 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for mange fine svar. Du må nok bare ta tiden til hjelp. Spill med åpne kort, ikke skjul dine følelser. Det var planen min også. Men at hun flørter med en annen (deg) mens hu har type er virkelig en negativ ting. La oss si det blir dere, hvor glad vil du være at hun gjør det samme føler hun gresset er grønnere på den andre siden og havner i en annen sin armkrok mens du er en annen plass - eller gud bedre er ute å gjør ditt for at landet skal opprettholde sin suverenitet? Dette er ikke helt sånn det er. Hun har det antakeligvis ikke helt topp i forholdet sitt, og jeg har jo vært litt frempå (klarer ikke holde tilbake). Hun er veldig påpasselig og vil ikke gå over noen etiske grenser, men hun har vist interesse. Hovedproblemet (tror jeg) er at hun har bundet seg så godt til familien hans, og det er vanskelig å bare bli ferdig med dem. Hun trenger en som er der for henne nå, på siste halvåret på videregående, og ikke en som bor langt unna og skal i militæret neste år. Jeg er villig til å flytte etter henne uansett hvor hun vil i verden, ikke bare for å få sett henne, men for å gjøre henne litt tryggere på et nytt sted. Hun er nemlig litt folkesky. Jeg har kjørt meg en lang biltur i kveld, og grått meg helt rød i ansiktet i fortvilelse. Jeg ser litt svart på det her, men hvis det virkelig finnes en høyere makt, vil det kanskje gå meg annerledes. Igjen, tusen takk for fine svar! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tusen takk for mange fine svar. Du må nok bare ta tiden til hjelp. Spill med åpne kort, ikke skjul dine følelser. Det var planen min også. Men at hun flørter med en annen (deg) mens hu har type er virkelig en negativ ting. La oss si det blir dere, hvor glad vil du være at hun gjør det samme føler hun gresset er grønnere på den andre siden og havner i en annen sin armkrok mens du er en annen plass - eller gud bedre er ute å gjør ditt for at landet skal opprettholde sin suverenitet? Dette er ikke helt sånn det er. Hun har det antakeligvis ikke helt topp i forholdet sitt, og jeg har jo vært litt frempå (klarer ikke holde tilbake). Hun er veldig påpasselig og vil ikke gå over noen etiske grenser, men hun har vist interesse. Hovedproblemet (tror jeg) er at hun har bundet seg så godt til familien hans, og det er vanskelig å bare bli ferdig med dem. Hun trenger en som er der for henne nå, på siste halvåret på videregående, og ikke en som bor langt unna og skal i militæret neste år. Jeg er villig til å flytte etter henne uansett hvor hun vil i verden, ikke bare for å få sett henne, men for å gjøre henne litt tryggere på et nytt sted. Hun er nemlig litt folkesky. Jeg har kjørt meg en lang biltur i kveld, og grått meg helt rød i ansiktet i fortvilelse. Jeg ser litt svart på det her, men hvis det virkelig finnes en høyere makt, vil det kanskje gå meg annerledes. Igjen, tusen takk for fine svar! Hva er vitsen med å grine egentlig? Ta deg sammen for pokker, du er en mann eller en tøffel? Ta deg sammen og la jenta får litt tid til å finne ut hva hun egentlig ønsker, du kan hinte litt her og der eller så kan du spørre rett ut NÅR ANLEDNINGEN ER RIKTIG. Men da kan du naturligvis risikere en del. Og jeg personlig ville aldri ha gidda å flytte etter ei jente "uansett" hvor. Her må det være noe kompromiss spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest Daniel<3 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er vitsen med å grine egentlig? Ta deg sammen for pokker, du er en mann eller en tøffel? Ta deg sammen og la jenta får litt tid til å finne ut hva hun egentlig ønsker, du kan hinte litt her og der eller så kan du spørre rett ut NÅR ANLEDNINGEN ER RIKTIG. Men da kan du naturligvis risikere en del. Og jeg personlig ville aldri ha gidda å flytte etter ei jente "uansett" hvor. Her må det være noe kompromiss spør du meg. Det at jeg gråt er vel bare fordi jeg er en følsom gutt. Tøffel er vel strengt talt noe helt annet. Og denne gangen er det helt spesielt. Som sagt, jeg har ALDRI opplevd noe liknende det her. Jeg føler på meg at hun vil være viktig for meg i fremtiden. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva er vitsen med å grine egentlig? Ta deg sammen for pokker, du er en mann eller en tøffel? Ta deg sammen og la jenta får litt tid til å finne ut hva hun egentlig ønsker, du kan hinte litt her og der eller så kan du spørre rett ut NÅR ANLEDNINGEN ER RIKTIG. Men da kan du naturligvis risikere en del. Og jeg personlig ville aldri ha gidda å flytte etter ei jente "uansett" hvor. Her må det være noe kompromiss spør du meg. Det at jeg gråt er vel bare fordi jeg er en følsom gutt. Tøffel er vel strengt talt noe helt annet. Og denne gangen er det helt spesielt. Som sagt, jeg har ALDRI opplevd noe liknende det her. Jeg føler på meg at hun vil være viktig for meg i fremtiden. Ja, men hvis det skulle hende at avstand har såpass mye å si for henne, så regn ikke med at et eventuell forhold dere kunne ha ville holde seg om du måtte dra fra henne på grunn av ett eller annet i en lengre periode. Ingenting som stopper henne fra å finne seg en armkrok til. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Og jeg personlig ville aldri ha gidda å flytte etter ei jente "uansett" hvor. Her må det være noe kompromiss spør du meg. Deg om det Ja, men hvis det skulle hende at avstand har såpass mye å si for henne, så regn ikke med at et eventuell forhold dere kunne ha ville holde seg om du måtte dra fra henne på grunn av ett eller annet i en lengre periode. Ingenting som stopper henne fra å finne seg en armkrok til. Jo, han? Det virker ikke som at forholdet med typen hennes går så bra. Som han skrev så er det ikke typen som holder henne igjen, men familien hans som hun er blitt knyttet til. Satse her er det sjansespill, men gevinsten er i det minste god, i hvert fall for trådstarter Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Fortsett som før, vis dine beste sider. Ikke ta opp temaet før hun gjør det. Ikke prøv og press henne til å slå opp. Bare vis dine beste sider. Ikke ta opp temaet før hun gjør det. Før eller siden kommer hun til å ta valget om hun vil slå opp med typen sin eller ikke. Ikke tenk for mye på det, det ødelegger deg. Jeg tenkte for mye på et forhold og var villig til å gjøre alt for dama, det gikk rett til helvete. Aldri igjen, sier jeg. Uansett hva du gjør; ikke glem vennene og livet ditt. Endret 7. mars 2008 av Eivolele Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå