mjoOelk Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg sitter her med WinXp og en HD på 80Gb. Planen var å legge inn Linux(SuSE7.1) Problemet er at jeg vil fortsette å bruke WinXp, men ha Linux på en annen partisjon for å lære meg.. Noen som har noen tips på hvordan jeg deler en HD på 80GB opp til to HD'er? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 fdiskcfdisk funker bra til dette. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 men med partitionmagic kan du gjøre det uten og formatere. kun ved å resize pertisjonen og opprette en ny. Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Partion magic er litt vanskelig for en førstegansgsbruker. Det letteste hadde vel vært å partisjonert den under innstallasjonen av win XP eller brukt fdisk. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Partion magic er litt vanskelig for en førstegansgsbruker. Det letteste hadde vel vært å partisjonert den under innstallasjonen av win XP eller brukt fdisk. Kan jeg ikke skjønne. bare og bruke en wizard det. er enklere en fdisk for nybegynnere synes nå jeg. Lenke til kommentar
DarkouZ Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Partion magic er litt vanskelig for en førstegansgsbruker. Det letteste hadde vel vært å partisjonert den under innstallasjonen av win XP eller brukt fdisk. Det er ikke vanskelig for nybegynnere. Absolutt IKKE. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Partion magic er litt vanskelig for en førstegansgsbruker. Det letteste hadde vel vært å partisjonert den under innstallasjonen av win XP eller brukt fdisk. Det er ikke vanskelig for nybegynnere. Absolutt IKKE. Nei det er det ikke. men i forhold til en wizard i PM så synes jeg det. synes forøvrig fdisk er et ypperlig program, selv om brukervenligheten er litt "out-of-date" Lenke til kommentar
corcky Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Okay da :smile: . Jeg brukte ihvertfall ikke "wizard" og endte opp med å formatere feil partisjon. . Har holdt meg til fdisk siden. Men det var nok bare jeg som var litt kjapp i svingene og gikk litt for fort frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå