Max_Drunk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sliter med å finne en skjermdriver til denne maskina. Den kom med Vista men det ville jeg ikke ha så jeg fikk innstalert Xp Pro 64bits og da ble det problem med å finne skjermdriver. Kan noen her hjelpe meg? Kan nevne at den har nVidia GeForce Go 7600 256MB DDR skjermkort. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx Der skulle du finne det du trenger. Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke hør på Dr.Ittsekk det er IKKE riktig driver. Driveren finnes ikke i det hele tatt som jeg kunne se Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke hør på Dr.Ittsekk det er IKKE riktig driver. Driveren finnes ikke i det hele tatt som jeg kunne se Hvor har du dette fra?? Man har to valg: 1. Manuelt finne driverne selv, noe som burde fungere utmerket. 2. La siden finne driverne du trenger, noe som også burde fungere utmerket. Ettersom jeg ikke har det samme skjermkortet som trådstarter kan jeg ikke garantere at dette virker. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vi vet jo alle at du ikke kan bruke driverene fra nvidia på en laptop selv om maskina har et nvidia 'go' kort. Det du må gjøre er å laste ned driver fra http://www.laptopvideo2go.com/ for x64 og legge til den modda inf fila som er laget for dette. Endret 6. mars 2008 av GabrielV Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Vi et jo alle at du ikke kan bruke driverene fra nvidia på en laptop selv om maskina har et nvidia 'go' kort. Det du må gjøre er å laste ned driver fra http://www.laptopvideo2go.com/ for x64 og legge til den modda inf fila som er laget for dette. da tester jeg den siden og ser hvordan det går Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har samma pc, jeg lasta ned på hp.com bare gikk å dv9000 lasta ned geforce graphics driver, den virker bra. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har samma pc, jeg lasta ned på hp.com bare gikk å dv9000 lasta ned geforce graphics driver, den virker bra. da har du sikkert Vista. Jeg skal ha til Xp 64. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg innstallerte xp home edition igår jeg den virker den, jeg får bare ikke lyden til å virke Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 oki doki.problem løst. fant meg et lite prog som fant ut hva jeg trengde og lastet ned. takk for alle svar og spesielt takk til GabrielV som ledet meg frem til programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå