CoolChild Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nextgentel har ei linje for 500 spenn, og som takler 20mbit. Men finnes det bedre? Har selv ei linje som er _ETT_ hopp i fra en sentralterminal. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hurtiglinja? Eller lyse som tilbyr 50mb/s Endret 6. mars 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg har hvertfall fått tilbud om 50 mbit (drammen) via fiberoptikk fra EB. De kunne visst også grave ned 2 kabler inn til huset ditt så du kunne få 100mbit, prisen der etter. Endret 6. mars 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
CoolChild Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ja, jeg har kun mulighet for å benytte meg av vanlige telefonlinjer. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da er nok Adsl2+ det beste alternativet du har, uansett leverandør. Får nå se hvordan utviklingen på kobber går, feks Vdsl2+ blir spennende å se på... håper det kommer Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Dobain Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fiber. Med altibox har du 100Mbit max (begrenset av noden). Hvis de finner ut at dette blir for lite, trenger de bare å skifte ut til et gigabit kort, så er plutselig begrensingen deretter. Kobber er bæsj uansett hva de sier. Kobber blir påvirket av støy (elektrisitet, varme, kulde, radiosignaler o.l) noe fiber ikke blir. Når til og med telenor har funnet ut at de skal levere fiber til privatfolk så bør det ringe en bjelle. De tviholdt jo på ISDN i evigheter etter at adsl kom på markedet. Telenor er alltid tregt ute med det nye, så det er et ganske klart signal om hva det bør satses på når til og med kommer til å gå over til fiber til privatkunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå