SPiLL Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Rainbow Six Vegas 2 first 10 minutes Vegas 2 Endret 6. mars 2008 av SPiLL Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rainbow Six Vegas 2 first 10 minutesVegas 2 Kult!! Gleder seg, gleder seg!!! Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) ser ganske gøy ut! Endret 6. mars 2008 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dette tror jeg blir kult! Er ikke så lenge igjen heller nå:-) Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Noe bedre grafikk og noen nye features. Features som skulle ha vært med i det første spillet. Liker den nye radaren da. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Filmen er også på youtube, om du ikke orker å se filmen vi gamersyde. Jeg gelder meg.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gamesyde hadde bra qual og var kjapp til å streame her hvertfall. Så ut som nr1 all-over-again bortsett fra at man går opp levler. Så virkelig ingenting som fikk frem en "wooow.", noe jeg helst vil ha når jeg skal kjøpe et nytt spill :/ - Assassins creed - Orange box - Cod4 osv. Alle disse har woow-ting. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gamesyde hadde bra qual og var kjapp til å streame her hvertfall. Så ut som nr1 all-over-again bortsett fra at man går opp levler. Så virkelig ingenting som fikk frem en "wooow.", noe jeg helst vil ha når jeg skal kjøpe et nytt spill :/ - Assassins creed - Orange box - Cod4 osv. Alle disse har woow-ting. Var vel egentlig ingenting "woooow" med cod 4 da, bortsett frå levelsystemet på same måte som i RSV2 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Cod4 har en wow faktor for meg ihvertfall Tenker da spesiellt på online der man har ekstremt mange muligheter til å customize med forskjellige våpen og perks for å optimere den mot din egen spillestil. Syns det er skamkult =) Lenke til kommentar
juletred Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Cod4 har en wow faktor for meg ihvertfall Tenker da spesiellt på online der man har ekstremt mange muligheter til å customize med forskjellige våpen og perks for å optimere den mot din egen spillestil. Syns det er skamkult =) Nettopp, var dette eg nevnte som var "woow" med spelet. Eit kongespel for all del, og tidenes beste multiplayer, men ingenting "nytt" bortsett frå multiplayeren;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Cod er jo bare kongene av scriptede scener :] Makan til fengende singelplayer har jeg ikke sett på ei stund. Sniperoppdraget f.eks, det var en klar "wow-faktor" for meg. Online var det som trakk meg inni i spillet. Etter å ha spilt betaen så ble jeg helt kristen. Lenke til kommentar
juletred Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Litt ontopic.. deilig å sjå at terrorist hunt fortsatt er med. Huskar eg spelte dette saman med ein 36 år gamal brite i sommar vannvittig artig i coop Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Bah... Vil se multiplayer-footage! (som ikke blir spilt av developernaabs) Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Helt ærlig? Vegas det første var konge, men etter COD4 og de klippene jeg har sett fra kommende fps, så faller dette gjennom. Ikke imponert, men helt sikkert et solid spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå