Gå til innhold

Razer Barracuda HP-1. Noen som kan forklare meg litt om det?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg kjøpte nylig ett Razer Barracuda headset fra Netshop.no. Det skal tilkobles et 5.1 eller 7.1 lydkort stod det, noe som ikke skulle være ett problem iom at jeg for noen år tilbake byttet nettopp denne komponenten i PCen min (stasjonær). Gikk inn i bytte mot ett med sundbrente porter. Men er ikke helt sikker på om det er 5.1 eller 7.1. Det var ganske dyrt (nei kanskje ikke, 200 kroner :!:). Hvordan kan jeg finne ut hvilket lydkort jeg har. Har funnet ut såppass som at det er fra Creative, ikke mer eller mindre enn det. Skulle ha gjerne visst hvilket jeg har. Noen som kan hjelpe meg med det?

 

Men så var det headsetet da. Der er ikke helt som forventet. Leverer liksom ikke lyden jeg hadde håpet på. Ikke misforstå meg altså, lyden er god den. Men det virker som om jeg kun får en høyttaler til å funke i det. Og det er fronten. De andre gir mer eller mindre ikke fra seg lyd i det hele tatt. Man skulle liksom tro at ett headset som kostet så mye, ville gi lyd fra seg på alle fronter. :)

 

Noen som har noen erfaringer med dette headsetet? Skulle ha gjerne hatt noe informasjon, bare så jeg vet at jeg ikke har kjøpt katta i sekken/ evt. kjøpt katta i sekken. :)

 

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...