Gå til innhold

Noen xp folk som kan hjelpe meg her???

anbar

Anbefalte innlegg

Hei,,,trerdje gang jeg poster dette roblemet i forumet.... kan noen hjlpe meg for en gang skyld? =)

greit...akkurat nå ser jeg ikke hvva jeg skriver....derfor er det sikkert mange feil...

jeg har xp på datamaskinen.... , når jeg bruker xp som fopreksempel til å surfe på nettet, åpne programmer, bevegemusen...osv.... så "refresher Musen" seg.... veldig irriterende.... for bildet henger seg.... først en gaNG IBLANT SER MAN det man skal... som nå.... jeg har xp sp1a.... og et annet xp referesh programm... men dette funker ikke... jeg har en adi m700 som funker umerket i wion2000, msi ti4200 skjermkort.... eteller normal pc....msi 645c ultra 2, 246 noname ram drr 2700..... hadde wwin2000 på den før... men jeg var sån dum og oppgraderte... har hatt dette problemet siden....n oen her som kan hjelpe meg??? Noen som vet hvordan man skrur av oppdateringen av skjermen? takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Øøh, jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har problemer med å lese hva du skriver. Kan du vennligst bruke litt mer avsnitt og linjeskift og kanskje tilogmed store bokstaver og mellomrom på rette steder og et litt bedre språk så skal jeg nok prøve igjen. Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Øøh, jeg skulle gjerne ha hjulpet deg, men jeg har problemer med å lese hva du skriver. Kan du vennligst bruke litt mer avsnitt og linjeskift og kanskje tilogmed store bokstaver og mellomrom på rette steder og et litt bedre språk så skal jeg nok prøve igjen. Tusen takk :)

Det er akkurat et jeg har problemer med, ser ikke hva jeg skriver... skjermen oppdaterer seg selv hele tiden at jeg nesten skriver med svart ller hvit skjerm.... ser sånn ca omrisset av siden, og html tekst... men det jeg skriver selv.... i msn og dette....er hvitt!!!!

Hvis jeg rører musen, vil plutselig oppdateringene gå enda fortere... høres eentlig ut som jeg har en ramfeil.... med linuxen funker fett den..

Nå skriver jeg fra linux forøvrig...holdt på å bli sprø av svart hvitt skjerm hele tiden...

Lenke til kommentar

Det er akkurat et jeg har problemer med, ser ikke hva jeg skriver... skjermen oppdaterer seg selv hele tiden at jeg nesten skriver med svart ller hvit skjerm.... ser sånn ca omrisset av siden, og html tekst... men det jeg skriver selv.... i msn og dette....er hvitt!!!!

Altså, du påstår at du ikke klarer å se hva du selv skriver. Men å lese hva andre skriver, det klarer du. Artigkar du.

Men gratulerer, tre stykker svarte deg.

Lenke til kommentar

ikke så mye mer å si at enten har du IRQ konflikt, eller installert drivere som ikke er ment i XP.

mao. feil drivere enten til mus eller skjermkort..

eller noe annet på maskinen din..

kan jo prøve foreks å ta vekk unødige PCI kort og se om noe der hjelper..

følgefeil e tingen vettdu.. :lol:

alternativt er.. format/reinstaller driten

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel, fant ut av det... tok en stund og var nesten jevla pc lei.... jeg hadde installert agp drivere fra msi sin cd.... men den drivern fikk hele dritten ustabil... så jeg avinstallerte agp bayen og lever ute (uten noe savn, alt funker ellers, får en feilmelding på starten om at jeg må isntallerre denne... men savner den ikke... har 100 fps hel tiden i cs og ellers bra =)

til den gjøken (fy) som sa jeg er er en artigkar =)

når et bilde fryser kan man som regel se det som har fryst, men skriver du.... da ser du bare det du har skrevet, men hele skrive vinduet blir også "borte" etter en stund... derfor er det som å skrive i blinde =)

jeg er en liten artig kar jeg =b (skrive i blinde osv

takk for forsøkene deres :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...