DoktorBacon Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Absolutt en ålreit episode. De som forventer "The Constant" hver eneste gang må nok takke seg selv. Ellers synes jeg Charles Widmore er en utrolig mystisk og interessant fyr. Sekvensen med videokameraet var jævlig årning. Mer av han takk! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oooh, spennende spennende. Men Charles Widmore, er ikke det han Desmond måtte be om lov til å gifte seg med Penny fra a? Altså faren hennes? I så fall artig om både far og datter leiter etter sammen øy Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg minner om punkt 2 i retningslinjene for episodetråder: 2. Spoilere for kommende (framtidige) episoder postes i egen spoilertråd (f.eks., spoilertråden for sesong 4). Nå er det ingenting i veien med å spekulere rundt ting og tang vedrørende episode 6 i denne tråden. Men skjermbilder og definitive spoilere tatt rett fra spoilertråden som omhandler episoder som enda ikke er vist hører ikke hjemme her, selv om de puttes i spoiler-tag. Til slikt har vi nettopp spoilertråden. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Morsomt å se Faraday bruke telnet for å stanse gassutslippet. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 haha så akuratt episoden, what the hell are you doing out? See you guys at dinner ben er en herlig charakter i serien helt klart en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ben er en finurlig karakter. Hans replikker i den siste episoden var episke. OMG, jeg lo hver gang han åpnet munnen sin. Jeg synes det var en perfekt episode etter den intense episoden sist uke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Oooh, spennende spennende. Men Charles Widmore, er ikke det han Desmond måtte be om lov til å gifte seg med Penny fra a? Altså faren hennes? I så fall artig om både far og datter leiter etter sammen øy Det stemmer ja. De leter begge etter øya, men Penny gjør det for å finne Desmond. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Ben er en finurlig karakter. Hans replikker i den siste episoden var episke. OMG, jeg lo hver gang han åpnet munnen sin. Jeg synes det var en perfekt episode etter den intense episoden sist uke. Enig, fantastiske kommentarer av Ben, en bra episode etter min mening. Blir spennende dette med faren til Penny framover. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Om det stemmer at Widmore er den som står bak båten, er det da han som er økonomen og at Abaddon (han mørkhudede vi møtte før i sesong 4) jobber for han som en av lederne for øy-prosjektet? Jeg lurte litt på hvordan båtfolka kunne vite om gassingen en Dharma da jeg så episoden. Vi så en video av at Widmore hadde tatt en av Bens folk og behandlet ham relativt ufint. Fikk de vite om gassingen via en lignende kidnapping med tilhørende tortur? Endret 9. mars 2008 av zonko Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Et innlegg som oppfordret til brudd på retningslinjene #8 er fjernet. Jeg minner på at retningslinjene også gjelder i PM/melding. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg synes dette var en kjempeepisode. Ikke fordi det hendte så utrolig mye, eller ble avslørt noe særlig, men fordi skuespillerprestasjonene var formidable. Ben-karakteren ble spilt helt fantastisk bra. Videre skjønner jeg, etter å ha lest en viss teori, hvorfor ting skjer som det skjer. Alt gir mening, og nå føler jeg at det å ha lest den teorien bare øker opplevelsen. Endret 10. mars 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Igjen så sitter vi igjen med et håp om at kanskje denne gang så snakker Ben eller Jack sant . Lenke til kommentar
zonko Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvilken teori atomtissetasen? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Denne: http://www.timelooptheory.com Med visse justeringer (loop-teorien behøver ikke stemme helt) er jeg overbevist om at han har funnet nøkkelen. Bekreftelser gjennom hele denne episoden... Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Leste denne teorien nettopp. Er mektig overrasket over hvor bra den er. Jeg er vanligvis veldig skeptisk, men teorien gir mening. Med unntak av et par hull i teorien, er den genial. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jepp... Den stemmer så utrolig bra. Jeg trodde det ville ødelegge Lost-opplevelsen, men tvert imot ble det bare enda bedre å vite det vi vet av den teorien. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den teorien var jo bare helt vill. Beste Lost-teorien jeg har lest så langt. Leste langt fra hele, men skumma bare gjennom noen punkter, og det var virkelig artig lesing. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Den teorien var virkelig ikke så enkel som Lost-skaperene lovet oss? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes den på en måte er enkel, fordi den knyter alle trådene sammen, og gir mening til alt det rare som har skjedd på øya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå