Gå til innhold

Lost 4x6 - "The Other Woman" (USA)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg minner om punkt 2 i retningslinjene for episodetråder:

2. Spoilere for kommende (framtidige) episoder postes i egen spoilertråd (f.eks., spoilertråden for sesong 4).

Nå er det ingenting i veien med å spekulere rundt ting og tang vedrørende episode 6 i denne tråden. Men skjermbilder og definitive spoilere tatt rett fra spoilertråden som omhandler episoder som enda ikke er vist hører ikke hjemme her, selv om de puttes i spoiler-tag. Til slikt har vi nettopp spoilertråden. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Oooh, spennende spennende. Men Charles Widmore, er ikke det han Desmond måtte be om lov til å gifte seg med Penny fra a? Altså faren hennes? I så fall artig om både far og datter leiter etter sammen øy :p

Det stemmer ja. De leter begge etter øya, men Penny gjør det for å finne Desmond.

Lenke til kommentar
Ben er en finurlig karakter. Hans replikker i den siste episoden var episke. OMG, jeg lo hver gang han åpnet munnen sin. Jeg synes det var en perfekt episode etter den intense episoden sist uke.

Enig, fantastiske kommentarer av Ben, en bra episode etter min mening. Blir spennende dette med faren til Penny framover.

Lenke til kommentar

Om det stemmer at Widmore er den som står bak båten, er det da han som er økonomen og at Abaddon (han mørkhudede vi møtte før i sesong 4) jobber for han som en av lederne for øy-prosjektet?

Jeg lurte litt på hvordan båtfolka kunne vite om gassingen en Dharma da jeg så episoden. Vi så en video av at Widmore hadde tatt en av Bens folk og behandlet ham relativt ufint. Fikk de vite om gassingen via en lignende kidnapping med tilhørende tortur?

Endret av zonko
Lenke til kommentar

Jeg synes dette var en kjempeepisode. Ikke fordi det hendte så utrolig mye, eller ble avslørt noe særlig, men fordi skuespillerprestasjonene var formidable. Ben-karakteren ble spilt helt fantastisk bra.

Videre skjønner jeg, etter å ha lest en viss teori, hvorfor ting skjer som det skjer. Alt gir mening, og nå føler jeg at det å ha lest den teorien bare øker opplevelsen.

Endret av atomtissetasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...