Gå til innhold

Sjokkvideo, her moser amerikaneren en kakerlakk!

Anbefalte innlegg

Sjokkvideo, her moser amerikaneren en kakerlakk!

Utganspunktet:

I videoen, som ble publisert blant annet på nettstedet YouTube, vises en Amerikaner. Han kaller kakkerlakken et monster og han piner den bare for gøy! Deretter moser han kakkerlakken. Deretter kan man høre kakkerlakken srike av smerte og han zoomer inn på liket og ler av det.

Debatten:

Hva for mennesker til å gjøre slike bestialske ting? Og blir dette slått hard nok ned på? Måtte bare poste denne, synes det var så utrolig trist. Burde skamme seg!

Les mer og se videoen (hvis man orker) her!

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er forskjell på dyr.

Kakerlakker er skadedyr, bikkjer er kjæledyr/jaktdyr.

Mennesker er også dyr, skal vi peke, le og lage tråder fordi dyret mennesket dør?

Bryyr du deg ikke om dyr. Dette dyret hadde ikke gort amerikaneren noe og han kunne ha kastet den ut i naturen igjen, men hva er det han gjør. Han dreper den og ler av den etterpå.

Hadde det vært like galt om de hadde kastet en varanøgle utenfor klippen? En rotte?

I mine øyne er dyr like mye verdt. Slik bestialsk oppførsel er uakeptabel uansett dyr.

Her er det en som deler mitt syn.

Sånne folk bør få dødstraff.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Et dyr er fortsatt et dyr ;)

Jeg synes det er meget merkelig folk fokuserer på en død hvalp, når mennesker blir sprengt hver dag der nede.

Hva med å mose skallen på nyfødte nusselige kattunger, som er helt vanlig å gjøre i norge?

Lenke til kommentar

Jo, jeg bryr meg om dyr. Men som du også vet, så finnes det forskjell på dyr.

Skadedyr, som kakelakk og rotter er. Man behandler de ikke likt som fisk, man behandler de ikke likt som bikkjer eller katter, man behandler de ikke som man behandler kyr. Man behandler de ikke som man behandler mennesker.

Det går på grunnlaget for hvorfor man gjør det. Gjør man det for morro skyld, plager dyr for underholdning. Har man psykopatiske trekk. Og slike, burde ikke være i en konfliktsone. Ihvertfall ikke som representater for den "siviliserte verden". Men gud, de er sikkert effektive soldater.

Lenke til kommentar

Om dere vil diskutere om "alle dyre er like mye verd" er det lov å starte en seriøs tråd om det. Men er formålet å være ironiske (dere vet hva som ikke virker så godt på internett, spesielt når ironien er rettet mot andre brukere) så finnes det bedre kategorier enn denne. Denne tråden har alt hentet ut sitt potensiale er jeg redd. Tråden stenges.

Reaksjoner tas som vanlig på PM.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...