Gå til innhold

BF1942 v1.3

Anbefalte innlegg

Så det var noen som spurte om noe liknende lenger ned, men jeg ble ikke klokere..

Jeg får ikke nocd patchen til å funke på v1.3. Funker helt greit på de tidligere versjonene. Har lagt inn spillet tre ganger nå, alle patchene funker helt fint til jeg kommer til v1.3. Utrolig irriterende!

Noen som kan hjelpe en forvirret stakkar her?

Svar blir satt stor pris på!

MVH

Silkesatan

([email protected])

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde ikke spørre om slikt her, ække lov å hjelpe sånne som driver piratkopiering

Ingen har da snakket om piratkopiering? Battlefield laster brettene fra CDen, og det er irriterende å måtte putte den inn hver gang man skal spille.

Jeg får forresten heller ikke til 1.3 cracken.

Lenke til kommentar

jeg har orginalen av bf1942, men har alltid brukt no-cd crack noe jeg gjør til alle spill jeg finner det til, fikk sjokk når 1.3 kom ut og jeg ikke fant orginal cden men hadde heldigvis en backup kopi innpå disken.

slutt å syte over piratkopiereing med en gang dere høres backup, cd-r, brenner, bredbånd og divx, det er ikke grunnlag for det.

Lenke til kommentar

Riktig det, som noen sa, har ikke sagt noe om kopiering! Det er faktisk veldig praktisk med nocd ! Jeg er ikke verdens ryddigste, så å finne fram en cd på pulten kan ta en times tid... da er det kjekt å slippe å lete etter alle cder hele tiden.... :yes:

hmm, men uansett ser det ikke ut som om det er noen her som sitter på svarene.. :(

Clonecd og deamon? ser ikke hvordan de løser noe.. forklar :yes:

Lenke til kommentar

bruker du Fairlight sin?

Install the game - Full Installation.

Apply the official Battlefield 1942 v1.3 Patch.

Replace the original BF1942.EXE & MOD.DLL files with the ones from the Executable Archive.

Play the Game!

det står ikke at du skal legge inn de andre patchene, det tyder på at etter ren install trenger du kun 1.3 patchen.

daemontools lager jo virtuell cd, slik at spillet tror det ligger en cd i cdrom, men du har da montert cden på harddisken, bruk gjerne cdrwin 3.9 for å lage en bin+cua av orginal-cden.

Lenke til kommentar
bruker du Fairlight sin?  

Install the game - Full Installation.  

Apply the official Battlefield 1942 v1.3 Patch.  

Replace the original BF1942.EXE & MOD.DLL files with the ones from the Executable Archive.  

Play the Game!

Dette derimot, er diskusjon vedrørende piratkopiering, og ikke lov.

Jeg lagde et image/kopi/kloning med Blindread av "BF1942 Road to Rome" cd-en min i BIN/CUE formatet. Brukte så Daemon Tools for å emulere en cd-stasjon med denne cd-en i.

For dem som ikke vet hva Daemon Tools er, så gjør den det mulig å "lure" Windows til å tro at du har flere cd-stasjoner på maskinen din.

I disse stasjonene, kan du "mounte" kloninger av cd-er på samme måte som jeg har gjort. Da har du alltid "cd-en i", slik at man slipper feilmeldinger og å lete etter cd-er o.l.

Dette forutsetter selvfølgelig at du har en CD-ROM/Brenner som kan lage nøyaktige kopier av en cd-plate.

Lenke til kommentar

OMG! Innimellom kan jeg ikke hjelpe for å tenke: "hmm disse gutta/jentene har jo virkelig ikke peiling på hva de snakker om" ;)

Man trenger CrackFix til 1.3... Finne den får du gjøre selv, men jeg tipper du har et par steder å titte;)

Lenke til kommentar

Greit, så er det ikke diskusjon om piratkopiering, jeg trodde han mente om han hadde Fairlights crackede cd. Hvorfor vet jeg ikke nå, jeg må ha vært utslitt eller ett eller annet. Sorry!!! :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...