Tryllekunst Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei Prøver å koble sammen xbox og pc for å streame filmer. Jeg har en router mellom PCen og xbox360. routeren er videre koblet til internett. Jeg har lastet ned windows media player 11. Test Media Connection: Network adapter = wired, IP adress = confirmed, PC selected = FAILED More info, på PC selected, sier at eg må slå på WMP 11 og sørge for at deling til xboxen er slått på. Men dette vil ikke la seg gjøre. Når jeg trykker "share media" i WMP, kommer ikke xbox opp som noe alternativ. SÅ nå står jeg fast ER det noen som kan hjelpe meg videre? Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kanskje du skal dra en Tryllekunst eller to?? Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Tror du ikke jeg har prøvd det? jeg har til og med bannet til den! Lenke til kommentar
kehax Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du må åpne portene i routern... portnummerene står på skjermen når du testen tilkoblingen på xboxen. Du finner de også på denne siden: xbox connect to PC Hvis du har en brannmur på din PC må det samme gjøres i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå