Gå til innhold

Tre bilder fra parken i Hafjell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja første bildet er helt klart best. Flott himmel og morsomt med fisheye ! Dyktig gjort å panorere og få så bra fokus på snowboardern. Brukte du stativ ?

Nå vet jeg ikke helt hva du var ute etter, men er jo et veldig klart og fint bilde. Kansje litt lite futt og fartsfølelse ? Snowboarding handler jo mye om fare,snøføyke og bevegelse.

Lenke til kommentar

Må bare komme med litt off topic her. ;D

Regner med at du ikke kjenner personen på første bildet?

Han er nemlig leieboeren våres :) Litt spesielt ;)

Som sagt likte godt bildene, hadde du vinklet litt kunne du også fått med fakkelmannen i bakrunnen (mannen hogd inn i fjellet på motsatt side)

EDIT: Ser den kom med på 3 bildet :)

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger, flott å lese!

Det første var veldig bra, men bakgrunnen er litt uklar. Neste gang du skal ut å ta bilder foreslår jeg å prøve noe mellom 100-300mm, da får man en trang tele-effekt. Jeg liker dette bedre i ski/snowboard/skateboard bilder.

Nå har ikke jeg noe teleobjektiv ennå, men er enig med deg i at man kan oppnå fine resultater med det. Spesielt litt smålangt unna rett ovenfor eller nedenfor hoppet blir det stilig!

-Lasse: Oi, det var faktisk veldig spesielt også! Har han sett bildet? Han var forøvrig veldig god! ;)

Lenke til kommentar

Det første bildet var veldig fint.

Flotte linjer i himmelen, og bra plassering av snowboardkjøreren.

Muligens litt i overkant mettede farger etter min smak.

Bilder tatt med tele finnes det nok av, og det ser ut som du mestrer vidvinkelen bra, så jeg synes du skal fortsette med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...