D5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ser det er mange forskjellige saker om dette, men blir lite klok av det jeg får fram Vurderer altså å kjøpe meg ny Lcd-skjerm mine krav er : pris mindre enn 3200,-, 24tommer widescreen,skal brukes mest til spilling har sett på de på prisguiden, men er usikker hvem som er d beste valget.... Endret 6. mars 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ser det er mange forskjellige saker om dette, men blir lite klok av det jeg får fram Vurderer altså å kjøpe meg ny Lcd-skjerm mine krav er : pris mindre enn 3200,-, 24tommer widescreen,skal brukes mest til spilling har sett på de på prisguiden, men er usikker hvem som er d beste valget.... Det er for mye etterslep på 24" til mindre enn 3200. Lenke til kommentar
Stoneheart Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hei BenQ 2400W har fått mye skryt av brukerne... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883502 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er for mye etterslep på 24" til mindre enn 3200. Tullprat. Slutt å heng deg opp i tekniske spesifikasjoner og test skjermene med øya dine istedenfor. Merker ingen form for etterslep med min BenQ G2400W, hverken til PC-spilling eller PS3. Lenke til kommentar
moijk Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er for mye etterslep på 24" til mindre enn 3200. Tullprat. Slutt å heng deg opp i tekniske spesifikasjoner og test skjermene med øya dine istedenfor. Merker ingen form for etterslep med min BenQ G2400W, hverken til PC-spilling eller PS3. Nei den er faktisk ikke så dum. raskere enn min dell ihvertfall. men en tredel av kontrasten og ca halvparten av lysstyrken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå