Gå til innhold

DUALSHOCK ps3 kontroller?

Anbefalte innlegg

ja, men det er jo en av de dyreste butikkene! Får den ny på finn.no(av e svenske) til 300-400kr.. samme på gamezone.no osv osv osv

Du tenker ikke på den vanlige SixAxis-kontrolleren nå? Gamezone har ikke DualShock3. Derimot tar de 299 for vanlig SixAxis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis de merker varen med at den er verdt under 30-35$ så slipper man å betale moms(men man vet jo aldri)..

På ebay ser jeg nå at man får dual shock 3 kontrollen til ca. 320kr inkl. frakt.. hvis jeg var deg ville jeg bare bestilt den derfra!

Edit: 315kr inkl.frakt(sendes fra hong kong faktisk;) koster den! hehe.. 60$, kursen er på 5,26kr.. var ihvertfall det i går når jeg bestilte time crisis 4 ;D

litt off topic, men hvor importerte du time crisis fra? siden det blir jo utrolig mye frakt når varen er ganske stor? og hvordan var det da med toll, fikk du verdien under 35$?

Lenke til kommentar
Hvis de merker varen med at den er verdt under 30-35$ så slipper man å betale moms(men man vet jo aldri)..

På ebay ser jeg nå at man får dual shock 3 kontrollen til ca. 320kr inkl. frakt.. hvis jeg var deg ville jeg bare bestilt den derfra!

Edit: 315kr inkl.frakt(sendes fra hong kong faktisk;) koster den! hehe.. 60$, kursen er på 5,26kr.. var ihvertfall det i går når jeg bestilte time crisis 4 ;D

litt off topic, men hvor importerte du time crisis fra? siden det blir jo utrolig mye frakt når varen er ganske stor? og hvordan var det da med toll, fikk du verdien under 35$?

kjøpte det fra ebay! frakten kom på 29.99$! Så ikke så altfor gæli.. Han sa han skulle merke pakken med at innholdet var verdt 25$.. så regner med det går bra =)

Lenke til kommentar
ja, men det er jo en av de dyreste butikkene! Får den ny på finn.no(av e svenske) til 300-400kr.. samme på gamezone.no osv osv osv

Du tenker ikke på den vanlige SixAxis-kontrolleren nå? Gamezone har ikke DualShock3. Derimot tar de 299 for vanlig SixAxis.

Snakka om vanlig sixaxis ja! Og den koster 399, ikke 299 ;)

Lenke til kommentar

kjøpte det fra ebay! frakten kom på 29.99$! Så ikke så altfor gæli.. Han sa han skulle merke pakken med at innholdet var verdt 25$.. så regner med det går bra =)

send meg en PM da når du får pakken og si om alt gikk bra med toll og alt :)

Lenke til kommentar

Mine to er japanske, har en svart og en hvit DS3 så langt. Den ene ble kjøpt fra en ebay-selger i Japan, den andre fra en i Kina, og begge har et modellnummer som stemmer overens med det som står i denne artikkelen:

http://kotaku.com/gaming/vibe/dualshock-3-....php?mail2=true

Vel, det står riktignok ikke "CW" på slutten av nummeret på den hvite, men resten av nummeret stemmer. Jeg antar det er bokstaven "J" mot slutten av modellnummeret som indikerer at det er den japanske versjonen, siden det står "E" på den vanlige Sixaxis-kontrolleren som fulgte med PS3en min (kjøpt i Norge), sikkert "E" for "Europe".

Begge fungerer helt smertefritt på PS3en min i allefall. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...