dajjan Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hei Er det noen som har noen sider med gode skins til cs? Har søkt på google,men fant nesten ingen jeg likte... Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 ingen som vet? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ikke BUMP(Dytt opp din posting) Sprør i et CS forum!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ikke BUMP(Dytt opp din posting) Sprør i et CS forum!!! Er ikke bump når han venter en dag før han spør igjen. FusionPack er et mod som bytter ut våpenskins,persons skins,lyder(du hører mye bedre og kan bedre lokalisere lyden, grafikken blir bedre etc etc) http://www.games-fusion.net/ Ellers så finner du mye skins bare ved å søke men jeg synes FusionPack er noe av det bedre som har skjedd med CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har likt denne veldig godt. Ta en kikk http://www.planetquake.com/polycount/downl...date&order=DESC Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hei dajjan prøv denne siden www.cs-skins.net denne er den beste siden med counter-strike skins eller du kan gå på www.planethalflife.net Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 tusen takk for svar ! :smile: Akkurat det jeg så etter! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hvorfor kan ikke folk være fornøyd med cs slik som det er? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 fordi det er kjedelig...oppdaterte skins til våpen og folk er konge! (men ikke sånne helt hvite jukse skins og slikt...asj) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå