xist- Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hatt en p4 prosessor med litt kraft i hadde du parkert en del ja.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... helt feil, hvem laget det 76 db kortet? i tilfelle du ikke vet det så er det nvidia, og de suger i å lage grafikkort. når gainward kommer med sin utgave blir det andre boller. geforcefx er ikke kommet i butikkene enda, det kortet du snakker om er referanse kortet til nvidia som er piss dårlig. tilgi meg om jeg tar feil, kan være terratec sitt kort du snakker om, men det er identisk og like piss som nvidia sitt. Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... For å si det rett ut... Jeg DRITER i at det bråker!!! :wink: Støvsuger eller ikke..! Prisen på Asus sitt FX Ultra kort er nesten det samme som Hercules 9700Pro! Og jeg ofrer gjerne litt stillhet for å få et skjermkort som yter opptil det dobbelte *FX for alle penga* Yter det dobbelte? FX er bare noe små prosent raskere og faller bak når alt som har med bedre bilde kvalitet skrus på... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Bra Becks69, fint å se du har noe å bidra med. Hydrolift: GFFX gir _ikke_ opptil dobbelt så bra ytelse for penga. Tomshardware, Anandtech og Hard|OCP har alle reviews av GFFX, og her kan du selv se hvor mye bedre (og i noen tilfeller dårligere) FX er. Legg spesiellt merke forskjellen i bildekvalitet mellom 9700PRO og GFFX i anandtech sin test! Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Ja, xbox eier. Har e selv, modda, 80gb harddisk m/ 8mb cache.. men til saken; Et GF4Ti4200 128mb fra PoV eller Albatron holder i MASSEVIS! De korta kjører på 250/550 stock. Uten å modde noe, kan du kjøre de på 300/650. Litt småklokking, ingenting stort egentlig. Sparer fort noen tusenlapper på det... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 "With the ASUS V9900, based on NVIDIA's GeForce FX chip, quality graphics that rivals what you see in theaters is finally possible on your PC. Performance of the GeForce FX triples that of the GeForce Ti4600, allowing the V9900 to inspire a new level of creativity for graphics designers and enhance PC users' digital experience" http://www.asus.com/products/vga/v9900/overview.htm http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...600/index5.html Etter min oppfatning virker det som 9700Pro og Ti4600 ikke har vesentlig ytelser forskjeller! Men selvfølgelig er 9700Pro bedre! Legg merke til at GeForce FX er 3x så raskt som Ti4600 :-? Dette er ganske "tynne" argumenter til å kjøpe FX men, jeg holder fortsatt en knapp på nVidia Du bryr deg ikke om tester du? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 heh...sitter og humrer litt for meg selv her. du tror virkelig at det asus skriver på hjemmesidene sine stemmer med virkeligheten? reklamen for dems egne kort lissom. gjør som de andre foreslår her, les tester på anandtech og tomshardware. tipper du får et litt annet syn på saken da. nvidia har kommet litt i bakleksa nå, ati kommer jo med en ny chip i april alt, og den vil nok være hakket vassere enn fx igjen. hvis du absolutt skal ha det dyreste og feteste skjermkortet på markedet, og driter i hva det koster hadde jeg ventet til den kom, hvertfall for å se hvordan ytelsen på den var. edit: ok..du er nvidia fanboy...sier vel sitt i grunn Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Legger merke til at ATI har en STOR fanskare her på forumet og sikkert over hele verden! Uansett... Bare gi meg det beste skjermkortet man kan få for penger Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Greit greit. Så det ikke med engang. Men nå synes jeg fortsatt ikke det er helt "state of the art" som han skal ha det til Selve utstyret er ikke så bra, eneste er at den er klokket til en grei hastighet!! Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Legger merke til at ATI har en STOR fanskare her på forumet og sikkert over hele verden! Uansett... Bare gi meg det beste skjermkortet man kan få for penger Skal du bruke AA, AF og topp bildekvalitet så er ikke FX tingen, men driter du i bildekvalitet, AA, FA og tenker kun benchmark, så er kanskje FX kortet for deg... Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Skal ha det beste skjermkortet til spilling (Cs) (UT03) (Q3) og avspilling av Dvd! Lurer på om jeg skal vente med å kjøpe skjermkort til etter mars og heller beholde det gamle?!?!(GeForce2) *NV34 eller r350* Lenke til kommentar
Stian Blindheim Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hei, ville bare si at jeg kjøpte Logitech mx300 fra komplett.no for en eller to uker siden, je er utrolig fornøyd med denne! jeg bruker den til gaming, og det er en utrolig presis mus og den "glipper" ALDRI, gå for denne er mitt råd . Har også en venn av meg som kjøpte den før meg, jeg prøvde hans mx300, og da MÅTTE jeg bare kjøpe den, men har ikke skikkelig musematte enda da . Så jeg får vell kjøpe en Icemat Black fra komplett.no om noen dager :wink: . http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl. Eller dersom du vil "spare" noen kroner har de en fin sak på komplett.no . Nemlig en M.S.I 3.0 mus med Icemat Black i bundle: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=1&s=pl. Som også er en god gaming mus, men jeg har en knapp på mx300 siden den har nyere og bedre teknologi Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Begge musene er bra! Faller for Mx500 pga. den lille "gropa" til tommelen! Lenke til kommentar
HoZZy Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Pc oppsett: Hovedkort: Asus A7N8X Deluxe Socket A nForce, ATX, 1394, USB2.0, Dual LAN, Dual DDR Prosessor: AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz 333 MHz bus Socket A (Barton) Skjermkort: Asus V9990 GeForce FX 5800 ULTRA 128MB AGP 128MB DDR2 Ram: (2x) TwinMOS PC3200 DDR 512MB m/Winbond Minne (PC400MHz) Harddsik: (2x) Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache DVD spiller: Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Diskettstasjon: Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Tastatur: Logitech Internet Navigator SE Mus: Logitech MX500 Musmatte: Icemat Black Kabinett: Chieftec Dragon Alu. Tower Sølv Kabinett 340W CPU kjøler: Thermaltake Volcano 7+ 16000Kr Se denne pc-en: Hovedkort: Asus P4G8X/DELUXE http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...1&view=detailed Prosessor: Intel Pentium 4 2.66 GHz PC533 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=10&s=pl Harddisk: Seagate Barracuda V 120GB S-ATA 7200RPM S-ATA/150, harddisk 8MB cach http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...9&GrpID=10&s=pl Mus: Micrsoft Intelli 3.0 (Icemat er laget for Intelli 3.0 og er ikke særlig god på andre muser, hvertfall ikke logitech) Resten av oppsettet så bra ut Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du hydrolift, ser du har bytta ut oppsettet ditt igjen. Ta å bytt ut twinmos brikkene, samme merket men de nye 3700 brikkene 8) Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Du hydrolift, ser du har bytta ut oppsettet ditt igjen. Ta å bytt ut twinmos brikkene, samme merket men de nye 3700 brikkene 8) Øy! Ikke noe dizzing av folk som sliter med å bestemme seg :oops: Tja... Pc3700... Hvorfor ikke, jo nyere jo bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå