mbst Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg synes dette oppsettet gir utrolig mye for pengene Jo, prisen er på en måte slående lav. Men så skal det jo sies at det ikke er en komlpett PC heller da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Bare sier i fra om at du kanskje bør sjekke lydnivået på det GeForce FX-kortet. Er det på samme nivå som testkortene rundt omkring vil jeg sterkt fraråde deg å kjøpe det. Da kan du heller kjøpe et ATi radeon 9700PRO, ytelsen er faktisk ikke så lavere, og den er høyere + bedre bildekvalitet med AA og AF på. Her ser du Anandtech sin sammenlikning av lydnivået til de to kortene. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... Vil også tro det ihvertfall hvis du er opptatt av støy!! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvilken CPU anbefaler dere? XP2500+ Barton....Det er et LANGT steg prismessig til XP2800+ Barton, hele 1500 kroner. Og opp til XP3000+ Barton er det ytterligere 2000 kroner i forhånd til XP2800+. Jeg ville i alle fall ikke kjøpt XP3000+, hadde jeg hatt stinn med peng, kunne jeg kankje gått opp til XP2800+. Men de 1500 kronene mellom XP 2500+ til XP2800+, kan fint brukes på mer fornuftige ting. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor har du så sinnsyk effektrik strømforsyning. Du hadde klart deg kjempe bra med en 300watts strømforsyning. :-? hahaha *flire* strømforsyningen følger liksom med toweret han skal ha, og jo mere watt jo bedre. tenk om han skal putte lys og vifter og greier inni der! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor har du så sinnsyk effektrik strømforsyning. Du hadde klart deg kjempe bra med en 300watts strømforsyning. :-? hahaha *flire* strømforsyningen følger liksom med toweret han skal ha, og jo mere watt jo bedre. tenk om han skal putte lys og vifter og greier inni der! Der tok du han på med sjegget i postkassa.. Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Dette er vel hans 10 inlegg om at han trenger hjelp til kjøp av ny pc! :o det er vist noen som har vanskelig for å bestemme seg Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg har lyst på: 2x120 GB i RAID 2x512 RAM osv... Dette er unødvendig til mitt bruk men... Jeg VILL ha det! hehe Og hva slags Raid vil du kjore da? Speiling eller Striping? tja, stakars deg hvis du kjorer striping og den ene disken gaar, selv om det ikke er stor kjangs for det. Frankie Singapore Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... Tror jeg ikke noe på. Det er jo flere ganger mer enn en delta vifte. Ødelegger hørselen over lang tid da, så tror neppe den bråker så mye. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Dette er vel hans 10 inlegg om at han trenger hjelp til kjøp av ny pc! :o det er vist noen som har vanskelig for å bestemme seg Ikke alle bestemmer seg med en gang! Selv har jeg sikkert hatt 5 om skjermkort og jeg har ennå ikke kjøpt pga jeg skal vente til de får bedre ytelse! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 fUsion: Du sjekket tydeligvis ikke linken min før du svarte? To further extend the comparison, the GeForce FX 5800 weighed in at 77 dBA on our sound meter with the fan spun all the way up vs. 64 dBA on the Radeon 9700 Pro. With the fan in its "slow" mode the card was still louder than the Radeon 9700 Pro but not nearly as bad. Lenke til kommentar
Infiniti Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Denne sparker sikkert bra ifra da... Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hmm.. kompis av meg kjører raid5 med ide disker (6 stk 180gb) han får fordelene fra striping og mirroring (økt hastighet og økt sikkerhet) ettersom en av diskene kan ryke i et raid5 system uten at det gjør noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Denne sparker sikkert bra ifra da... Det står ikke hva slags P4. Kan være en 2GHz Det var en Radeon 9700 og ikke PRO. Minne var ikke noe helt spesielt. Det eneste den maskinen var bra for var kun pga VAPOCHILL kabinettet Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 fUsion: Du sjekket tydeligvis ikke linken min før du svarte? To further extend the comparison, the GeForce FX 5800 weighed in at 77 dBA on our sound meter with the fan spun all the way up vs. 64 dBA on the Radeon 9700 Pro. With the fan in its "slow" mode the card was still louder than the Radeon 9700 Pro but not nearly as bad. Den lille blå greia jeg ikke så? Nei den leste jeg ikke... Men dette er jå målt veldig nære vifta da, vil jo ikke høre 77db fra der du sitter. Med annet du har maskinen på fanget. Lenke til kommentar
Infiniti Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det står ikke hva slags P4. Kan være en 2GHz Ehh? Du vet hvordan du skal lese WCPUID-tagger? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Står jo i wcpuid at det er en P4 2.4Ghz!! Lær deg å lese da mann! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Greit greit. Så det ikke med engang. Men nå synes jeg fortsatt ikke det er helt "state of the art" som han skal ha det til Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Geforce FX korta bråker jo som ett h.....! 76dB har jeg lest når man spiller! ATI Radeon 9700 PRO er nok en bedre løsning... For å si det rett ut... Jeg DRITER i at det bråker!!! :wink: Støvsuger eller ikke..! Prisen på Asus sitt FX Ultra kort er nesten det samme som Hercules 9700Pro! Og jeg ofrer gjerne litt stillhet for å få et skjermkort som yter opptil det dobbelte *FX for alle penga* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå