Hydrolift Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Takker for alle svar Blir ny pc til høsten! :oops: Fant ut at det lønner seg! (etter mye om og men) Kommer sikkert mye bra da? Men men... Lenke til kommentar
dajjan Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Fett nok den...sikle sikle! skjerm har du anmoder jeg? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 ja! 19" og greier Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvorfor har du så sinnsyk effektrik strømforsyning. Du hadde klart deg kjempe bra med en 300watts strømforsyning. :-? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Greit å ha litt å gå på, men sjekk støynivået på delene!!! Hvis du venter litt så kan du jo få en barton istedet for amd xp, men selv om du venter litt må du nok legge på noen kroner Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Hvorfor har du så sinnsyk effektrik strømforsyning. Du hadde klart deg kjempe bra med en 300watts strømforsyning. :-? Meget viktig med å spandere litt ekstra kroner til en store psu, er faktisk en del som slurver der. Kjøper kraftige pc'er som bruker en del strøm, men slurver med noe av det viktigste i en pc, strømforsyningen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond Minne 184-P (for DDR-PC400MHz), CL2.5. 796kr x2. Kjøp 2 slike til prisen av en Corsair. Corsair er nok litt bedre til kraftig overklokking. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Har ingen planer om å klokke pc`n! Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Greit å ha litt å gå på, men sjekk støynivået på delene!!! Hvis du venter litt så kan du jo få en barton istedet for amd xp, men selv om du venter litt må du nok legge på noen kroner XP2500+ er en barton...akkurat det han ønsker Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Greit å ha litt å gå på, men sjekk støynivået på delene!!! Hvis du venter litt så kan du jo få en barton istedet for amd xp, men selv om du venter litt må du nok legge på noen kroner XP2500+ er en barton...akkurat det han ønsker Ja, hva mente du SirDanceAlot? Skal ha Barton selvfølgelig!!! Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 DVD spiller: Pioneer DVD spiller IDE 16x/40x Slot-in Bulk (DVD-106S) Mus: Logitech MX300 Optical Mouse USB / PS-2, Retail Kabinett: Thermaltake Xaser II 6000 Miditower, Aluminium m/vindu Tenkte bare jeg skulle si noe om disse tinga her: 1: Vil bare si at jeg har samme DVD spiller og at jeg er kjempe fornøyd med den...bra kjøp syns jeg. 2:Er ikke MX3000 den trådløse versionen av mx500? I så fall, gå heller for MX500, det er i hvert fall min mening. 3:Hvor fant du det kabinettet hen? Har sett det på microplex og skal snart oppgradere pcen min og lurer derfor på hvor man får kjøpt det, uten om hos microplex. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Mx3000? Mx300 er den lille versjonen av Mx musene. Mx700 er den trådløse versjonen av mx500, og jeg er storfornøyd med Mx700! Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Greit å ha litt å gå på, men sjekk støynivået på delene!!! Hvis du venter litt så kan du jo få en barton istedet for amd xp, men selv om du venter litt må du nok legge på noen kroner XP2500+ er en barton...akkurat det han ønsker Ja, hva mente du SirDanceAlot? Skal ha Barton selvfølgelig!!! Utifra Admin'c...virker som om han tror XP2500+ IKKE er barton...er du med nå? Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 hehe han må holde seg oppdatert før han uttaler seg... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mx3000? Mx300 er den lille versjonen av Mx musene.Mx700 er den trådløse versjonen av mx500, og jeg er storfornøyd med Mx700! Sorry da, har ikke helt roen på disse musene. Men jeg har sett en del folk som har kjøpt trådløs for så å neste gang kjøpe med tråd fordi trådløs ikke var så bra som de trodde, any way hva skal du med trådløs mus? Tråden er vel ikke så mye i veien, syns nå ikke jeg i hvert fall! Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Nice... Her et råd til deg om den dvd spilleren; last ned pioneer dvd utility. et greit program å ha da du kan stille på hastigheten den skal lese av med. stil den ned til det laveste, 4x, så bråker den ikke sånn. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Den PC'en ser jo helt topp ut den ja. Kanskje bytte ut musen med en MS IntelliExplorer v3.0?? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ser du ikke er noen budsjett fundamentalist eller noe slikt når du kjøper pc som kan kjøre minnet på maks pc2700 fart og pc3200 brikker, spiller ingen rolle om brikkene er pc4000 siden disse vil også gå på pc2700 fart i den pcen. hvis du skulle overklokket så ville vært noe helt annet, men det skal du jo ikke... kjøp deg en god skjerm som kan ha veldig høy hz i store oppløsningen og har god punktavstand, da skåner du øynene dine og du får ett mye klarere, skarpere, farge-korrekt og behageligere bilde på pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå