Sletten_89 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal ha meg ny gaming-pc og har sett rundt ganske lenge for å sette opp et bra oppsett og har kommet fram til følgende: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50369 Så først så lurer jeg på om dette er et godt oppsett? Hadde beregna at jeg kunne bruke opptil 15k, men litt mindre skader ikke. for det andre så har det seg sånn at jeg hadde tenkt å kunne få denne pcen før jeg drar til The Gathering tirsdag kveld om to uker, og derfor lurer jeg på hvilken nettbutikk som kan klare å pakke og sende disse tinga fort nok? På forhånd takk! Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 for det andre så har det seg sånn at jeg hadde tenkt å kunne få denne pcen før jeg drar til The Gathering tirsdag kveld om to uker, og derfor lurer jeg på hvilken nettbutikk som kan klare å pakke og sende disse tinga fort nok? Kanskje du heller skulle spør hver enkelt butikk om det? Jeg har veldig gode erfaringer med Komplett iallfall, men da blir det straks litt dyrere. Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Vel jeg har ikke noe noe problem med å betale litt ekstra. Men har virka som at komplett har hatt en del problemer med levering tidligere, men de har kanskje fått styr på dette igjen? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg har noen tips om du er interessert ? Mitt forslag Spør du meg så ville jeg gått for mit forslag selv om det var en STIV pris! (BTW, Amentio er helt greie aktører. Bestilte PSU der, og 2 dager etter var den levert på døren uten ekstra kostnad) GL HF i valget ditt Endret 6. mars 2008 av Johsse Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 jeg er alltid interessert i noen tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå