Hope53 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hei. Jeg lurer på om det finnes en videomaskin for avspilling og opptak av miniDV-kassetter og med firewire inn/ut (ja, jeg vet jeg kan bruke kameraet)? Jeg ønsker nemlig å kunne frigjøre kameraet til annen bruk når jeg har behov for å overføre opptak til pcen samt å tilbakeføre redigerte opptak til en miniDV-kassett. :wink: Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Eneste jeg vet om som er i nærheten av det du spør etter: http://193.121.210.231/JvcCons/products/Pr...try=Nor&Lang=No Det enkleste er kanskje å kjøpe ett kamera til.... Lenke til kommentar
Hope53 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Enig i det. Denne spilleren koster ca 12.000 kr og det blir litt drøyt. Hadde håpt på rundt kr 3000 eller noe sånt. Men takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg vet bare at de hadde en SVHS/DV-spiller på Elkjøp en gang jeg var og så. den var ikke så veldig dyr. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Fant et annet (like dårlig?) forslag som jeg ikke klarte å finne i går: http://195.2.39.25/dime/www/NO/no/homepage...00/product.html Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 ehm, vet ikke helt, MEN finnes det ikke en slik vhskasett som du kan putte dvkasetten inni ? eller noe slikt. Finnes såfall til gamle kamerakasetter.. Lenke til kommentar
Hope53 Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Kan ikke finne noen slik kasset. Tviler på at dette går i og med det vel er et helt annet overføringssystem i videohodet på en VHS-spiller i forhold til en miniDV-spiller. Det ser ut til at jeg må opp i 9-10.000 kr for en slik mini-DVspiller dersom ikke noen har en rimelig en å selge?????? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ehm, vet ikke helt, MEN finnes det ikke en slik vhskasett som du kan putte dvkasetten inni ?eller noe slikt. Finnes såfall til gamle kamerakasetter.. Det finnes ikke en slik kassett. Finnes kun til VHS-C. C står for compact fordi det er ordinær VHS-tape i en liten kassett. Har vært borti uopplyste folk som har prøvd å putte video8 / Hi8 / DV i VHS-C-adapter; DET GÅR IKKE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå