sull Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hei, jeg fikk en ny playstation 3 i dag og skulle koble den opp mot tven min. Jeg satte inn et spill og det fungerte helt fint jeg kom inn i spillet og spilte. Problemet oppsto da jeg skulle ut av spillet og i hovedmenyen. Den kommer ikke opp, og tven dislplayer blåskjerm og " modus støttes ikke" . Dette er en Samsung le40s71 LCD TV. Jeg får altså til spill men ikke hovedmenyen til PS3en. Hva kan være galt ? Endret 6. mars 2008 av sull Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du har hatt at tv'n støtter både 1080i og 720p? Siden hovedmenyen kjører 1080i.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Når ps3 er av, hold inne av og på knappen i 10 sekunder. Dette resetter ps3 til vanlig SD oppløsning. Gå inn på video innstillingene. velg HDMI, merk av 1080i og 720p. Lagre innstillingene, og prøv igjen. Endret 6. mars 2008 av UrgeLoL 1 Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men kan kommer jo ikke inn i XMB? Lenke til kommentar
MST Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Bruk AV kabel får og komme inn på xmb? Og etter det tar han over til HDMI kabel Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når ps3 er av, hold inne av og på knappen i 10 sekunder. Dette resetter ps3 til vanlig SD oppløsning. Gå inn på video innstillingene. velg HDMI, merk av 1080i og 720p. Lagre innstillingene, og prøv igjen. Jeg kjører også ps3 via hdmi på en samsung tv, men den har nå tre ganger resatt seg til SD, mener å ikke ha holdt inne knappen så lenge? Hva annet får maskinen til å resette instillingene? Lenke til kommentar
MST Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kanskje du har holdt inne PS knappen på konsollen i 10sec? Vet ikke om dette resetter..Men kan jo hende:p.. Lenke til kommentar
sull Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Har helt glemt å svare her. Problemet ble fikset etter jeg holdt på knappen i 10 sekunder. Da endret oppløsningen seg og så kunne jeg konfigurere videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå