XtaZ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Plukket med meg GameReactor magazine nr. 57 fra Feb på Elkjøp her om dagen å på siden om rykter så var en av de hotteste ryktene dette: GOLDENEYE COMEBACK: Microsoft og Nintendo påstås å ha kommet overens om rettighetene om Rare sitt gamle Goldeneye 007. Ifølge et rykte skal defor spillet snart slippes til Virtual Console med støtte for doble analogspaker. Samtidig skal en remake komme til Xbox Live Marketplace. !!! Noen som har hørt noe mer om dette? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Marketplace hva mens med det? Altså, XBOX Marketplace. Kommer det på XBOX 360 som remake eller hva? Hvis det kommer en remake hadde det vært rått. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ja mener nok at det kommer ut som Arcade spill på X360 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan spiller man det da? Ikke som vanlige spill eller? Med nettkobling eller. Jeg vet ikke helt hva dette er jeg. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Spiller jo med X360 kontrolleren da. Remaken er jo med oppdatert grafikk og online støtte for multiplayer over XBL ifølge andre rykter Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Høres spennende ut. Irriterer meg over kontrollene på nintendo versionen. Kan forbedre seg både dette og grafikken. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Her er forresten noen bilder fra remaken. Om de er ekte eller ikke vet jeg ikke. De 3 første bildene er forresten fra Goldeneye Source som er både spillbart og gratis og som kan spilles via noe triksing gjennom Steam og HalfLife 2 som en MOD til HL2 på PC. Vet ikke om de har noen forbindelse med Xbox remaken. GoldeneyeSource EDIT: Lande rettet meg før jeg rakk å rette meg selv Endret 6. mars 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vi har en tråd i Microsoft delen der vi har diskutert saken. Det kommer ikke likevel, på grunn av at Nintendo sjefen mener at absolutt ingen Nintendo-spill skal komme ut på andre konsoller. De tre første bildene der er forresten fra GoldenEye Source på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå