Super_Glue Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har fått tilsendt en mail med en jpg-fil, som jeg betviler tidspunktet det er tatt på. Dvs når det er opprettet. Noen som vet om jeg kan få fram disse basisdataene i filen? Har prøvd å gå inn i egenskapene i bildet, men dette viser kun nå filen annkom min mailboks? Rett forum? Mente ihvertfall dette var det mest dekkende.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 med f.eks: XnView men husk at disse dataene kan redigeres, så det at det står påstått dato behøver ikke bety det er riktig. Lenke til kommentar
Super_Glue Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 med f.eks: XnViewmen husk at disse dataene kan redigeres, så det at det står påstått dato behøver ikke bety det er riktig. Får dagens dato, da filene kom på mail i dag. Så dagens kanskje dummmeste spørsmål. Mailen er jo en del av en .pst fil., hvordan klare å få ut filen uten at egenskapene blir endret? Blir disse mellomlagret i en temp-mappe? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Outlook endrer ikke egenskapene til bildet. Det som vises hos deg er det samme som vises hos avsender. Lagrer du vedlegget er det identisk med originalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå