iChristian Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som kan anbefale en printer som fungerer godt med Linux (*ubuntu) ? Den skal gjerne ha mulighet for trådløst eller kablet nettverk, men mindre viktig enn linux kompabilitet. Jeg er student så pris har også litt å si. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) HP F370 er et billig alternativ med god støtte, har ikke nettverk, men hvis du har en stasjonær å koble den til kan den enkelt deles på nettverket med cups. Scanner har den også Kjøpte en slik på chlas for 400,- edit: utskriftskvaliteten er selvsagt ikke noe å hoppe i taket for Endret 6. mars 2008 av anders iver Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Min samsung ML-2571N s/v laser fungerer utmerket. Ein del av dei nyare modellane til samsung skal også fungere fint. Endret 7. mars 2008 av Mr.Elendig Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Og Canon har gode skrivere, men de tviholder vel på drivere og mer til, så jeg kan ikke anbefale merket. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Jeg har også dårlig erfaring med Canon og Linux. Canon tviholder på driverene sine og er på grensen til Linuxfiendtlig. Skulle trodd Gates hadde aksjer i Canon... Tror jeg ville satset på en Samsung. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har også dårlig erfaring med Canon og Linux. Canon tviholder på driverene sine og er på grensen til Linuxfiendtlig. Skulle trodd Gates hadde aksjer i Canon... Tror jeg ville satset på en Samsung. Samsung skyter seg frem litt her og der. Bra mobiltelefoner, MP3- og mediaspillere, monitorer, TV-er etc. Men printere fra Samsung har jeg ingen erfaring med. Blir dette mitt neste valg? Har så og si bare erfaring med HP under Linux fra før av. Hvem selger Samsung printere i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå