mave-x Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei, vi har et engelsk prosjekt som skal handle om London, som vi skal vise fram til klassen. Foredraget skal vare i ca. 10min. Jeg trenger hjelp til å finne fakta til prosjektet. Det skal handle om severdigheter, kultur og historie. Hadde vært fint med lenker eller tips. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg lagde en PowerPoint-fremvisning om London. Den handlet mer om en tur til London, med planlegging av en tur, og hva man burde gjøre der. Der jeg skrev jeg en del om "The Bobby-Police", "The Tube", diverse severdigheter og landemerker (London Eye, Madame Tussauds, London Tower, London Bridge, Big Ben osv.). Skrev også litt om mat og drikke (Fish'N'Chips, Earl Grey osv.). Kongefamilien er verdt å nevne. De tingene jeg har nevnt går vel under severdigheter og kultur, og ikke så mye om historie, selv om en del av det også er innom historie. Håper dette hjalp noe. Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Takk for hjelpen Knewt, men trenger foratt mer fakta og info om london, skal søke videre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Tja. Jeg fant en del nyttig på Wikipedia, både norsk og englesk. Du har antagelig sett der allerede, eller? Lenke til kommentar
mave-x Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Jepp, leter videre Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Trafalgar Square er et must ..og nevnte jeg fotball? Arsenal? Endret 13. mars 2008 av wurrzagh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå