levlex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Denne telefonen fungerer som din personlige trener. Les mer Lenke til kommentar
Vaffel-twist Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva blir det neste, nintendo TV, EA mus? Gameboy-frukt???????? LOL Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Syns dette virket intressant jeg. Absolutt noe jeg kunne kjøpt. Bruker Polar pulsmåler selv, men om man på denne kunne hatt musikk og et stemme som fortalte deg om du burde øke tempo eller ikke innenfor et viss pulsintervall hadde vært genialt. Hvis den samtidig kan føre ut resultatet etter økta på et excell ark, er det perfekt At teknologi og trening nærmer hverandre er bare herlig for min del. Håper de satser på skikkelig informative sider og nettsamfunn hvor de kan lage egne cardio gerilja låter og opplegg for alle og enhver. Lenke til kommentar
cheese doodles Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Syns dette virket intressant jeg. Absolutt noe jeg kunne kjøpt. Bruker Polar pulsmåler selv, men om man på denne kunne hatt musikk og et stemme som fortalte deg om du burde øke tempo eller ikke innenfor et viss pulsintervall hadde vært genialt. Hvis den samtidig kan føre ut resultatet etter økta på et excell ark, er det perfekt At teknologi og trening nærmer hverandre er bare herlig for min del. Håper de satser på skikkelig informative sider og nettsamfunn hvor de kan lage egne cardio gerilja låter og opplegg for alle og enhver. Trass i at pakka med pulsmåler og skritteler ser ut til å havne på kroner 3700, er jeg alikevel enig. Særlig hvis det blir slik du antyder. Får håpe Amobil tester denne telefonen grundig for oss, selv om det betyr at de må tørre å svette litt, bokstavelig talt Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Får håpe Amobil tester denne telefonen grundig for oss, selv om det betyr at de må tørre å svette litt, bokstavelig talt Jeg kan love deg at noen skal få brenne kalorier som aldri før når vi får denne inn til test. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Får håpe Amobil tester denne telefonen grundig for oss, selv om det betyr at de må tørre å svette litt, bokstavelig talt Jeg kan love deg at noen skal få brenne kalorier som aldri før når vi får denne inn til test. Bra. Melder meg på som tester jeg og, og har noen venner i NIH slik at den skal få kjørt seg SKIKKELIG. Venter i spenning, og det hadde vært genialt om dere lagde en artikkel om treningsmobiler og testet de mot hverandre Da ligger dere langt foran, for det er en trend at folk trener. Den artikkelen blir garantert å se i vg, dagbladet og andre som betaler for å ha den der Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Artikkelen blir garantert å se i VG uansett, Øyvind, ettersom Amobil har et samarbeid med de fra før ... Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Jeg antar dere som vurderer denne allerede har sett videoene om hvordan den funker på http://www.micoach.com , eller hva ... ? Om ikke telefonen kanskje er den ypperste mobiltelefonen, så er det vel funksjonaliteten med pulsmåler og skrittsensor som lukter spennende. Endret 8. mars 2008 av kommers Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Stilig! Kan virkelig hjelpe på treningen. Er jo bare å fylle ut hvordan du skal ha runden din, så sier den ifra. Som en personlig trener (Derav navnet "miCoach") Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som har fått testet denne? Er litt spendt på hvordan denne virker. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Tar meg friheten i bumpe denne nå bump bump. Noen hjemme? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mega BUMP! Noen i amobil som kan bekrefte at de skal teste denne snart? Noen som har denne? Noen som kan fortelle noe som helst? Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Bumper denne igjen! Er den ikke testet enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg