Gå til innhold

Nokia 6120 classic fryser/kræsjer; løsning?

Anbefalte innlegg

Har hatt denne tlf. i et halvt års tid, og har ikke hatt noen problemer før OneCall sendte meg nytt sim-kort og bytta til Norway Network. Om det er pga. dette at rare ting har begynt å skje med mobilen, eller om det er en Nokia-feil som har dukka opp vites ikke, men meget mystisk at trøbbelet begynte samtidig som jeg måtte bytte sim-kort og nettverk...

Uansett: mobilen har for alvor kræsja, jeg får ikke gjort noe som helst - ei heller slått den av. Å koble den til laderen har ingen funksjon.

Så altså: what to do??

Noen som kan hjelpe? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er vel bare å sende den inn på service da :)

Du kan jo ta ut og inn batteri, teste med annet sim kort, prøve en update med usb kabel om du får noe liv i den.

Takk for svar til en mobil-amøbe :blush:

Fikk den til å fungere igjen, men problemet er at den fryser på nytt... Spørs om det er service som er eneste mulighet ja.

Men jeg lurer litt på hvor mye skyld OneCall har i dette når sant skal sies :thumbdown:

Lenke til kommentar
Er vel bare å sende den inn på service da :)

Du kan jo ta ut og inn batteri, teste med annet sim kort, prøve en update med usb kabel om du får noe liv i den.

Takk for svar til en mobil-amøbe :blush:

Fikk den til å fungere igjen, men problemet er at den fryser på nytt... Spørs om det er service som er eneste mulighet ja.

Men jeg lurer litt på hvor mye skyld OneCall har i dette når sant skal sies :thumbdown:

Feilen på mobilen har ikke noe med operatøren å gjøre.

Enten er det sw (software) eller så kan det være fuktskade.

95% av all feil på mobiler er SW.

Clint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...