Kjetil15 Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg har for ikke så lenge siden kjøpt en brenner ( Aopen CD-RW 52X/24X/52 ATAPI Internal Retail ). Når jeg skal brenne noe så brenner den og alt ser ut til og gå fint, "Burning Process Successfull Finished" Men når jeg setter cden inn i en cdrom så er det en empty cd der jeg nettop brant.... har sjekket at den står på write og ikke simulate! Bruker nero hjelp meg pliz Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Kan være om du brenner på høy hastighet at enkelte cd/dvd/cd-rom har problemer å lese platene. Men har du den siste versjonen av nero, + har du sett etter om det er kommet en firmware oppdatering. Men det kan og være instillings feil som er årsaken, så skjekk om at alle instillingene er korrekt. Lenke til kommentar
Kjetil15 Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 det fynket ikke, innstalerte nyeste firmware og prøvte og brenne 24x på 48x cder men den ville ikke... har også lagt inn nero på ny mange ganger Andre forslag? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Har selv erfart dette men da har det vært dårlig media som jeg har brent på "disse" har jeg derimot klart å lese på en gammel dvd spiller. har også hørt rykter om at de nye Sony brennerne leser "ALT" en slik er min neste CDrom. det er jo ingen hensikt i å kjøpe Pure cdrom lenger da brennerne er like billige Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Prøv og brenn på 4x hastighet og se om det går da. Hvis ikke så ville jeg ha klaget på brenneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå