fredde Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Har funnet en nettside som jeg syntes har en superkul innledning når siden lastes....De bytter ofte så jeg kunne tenkt meg å save lydklippet fra siden før de byttet... Hvordan gjør man det ? Hvor finner man destinasjonen til filen når jeg ikke finner noe under "view source" !!! Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hvilken side er det? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 du har fått linken i pm kassa di 8) Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Den siden var ikke helt stabil hos meg. Men etter det jeg kunne se så var det noe flash-greier. Løsningen er å bruke et program som "captures" lyden rett fra lydkortet. Du finner mange av dem her. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 thx, prøver det jeg... edit: Funka som en drøm...Takker og bukker.... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Jeg vil også vite hvilken side? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 se i pm boksen.... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 JEG OXO !!! url ? PS: det er vel ikke .no porr eller .no ulovlig siden du ikke vil paste linken inn i forumet... :wink: 8) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 nei ikke noe porr eller ulovligheter. Jeg vil bare holde siden for meg selv fordi den er så bra.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå