Gå til innhold

point source element

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser forresten at Parts Express har de til en ok pris. Husk på at du må ha filter i tillegg til disse koaksialene.

Frode

Disse har vært relativt billige når jeg har sammenlignet tidligere, men B&C er vel ikke akkurat et billigmerke.

Frode

er det point source?

Jeg linket til et firma i England som selger B&C, det aktuelle elementet står et stykke ned på siden.

Frode

Lenke til kommentar
Ser forresten at Parts Express har de til en ok pris. Husk på at du må ha filter i tillegg til disse koaksialene.

Frode

tror forresten at jeg kan bruke minde tommer, egentlig nesten så liten som jeg kan få den :-)

Frode

tror forresten at jeg kan bruke minde tommer, egentlig nesten så liten som jeg kan få den :-)

fins det noen som selger i norge?

Motar gjerne hjelp på msn.. [email protected]

Lenke til kommentar

MSN vet jeg knapt hva er for noe, så der må jeg melde pass. B&C har ingen norsk importør som jeg vet om.

Det er ellers litt vanskelig å anbefale noe når man ikke vet hva elementet skal brukes til. Dynabel har en fin koaks fra Seas, men en Peerless TG09 kan jo brukes hvis den tilfredsstiller behovet for lydtrykk og frekvensrespons. Hvorfor skal du absolutt ha point source?

Frode

Lenke til kommentar

MSN vet jeg knapt hva er for noe, så der må jeg melde pass. B&C har ingen norsk importør som jeg vet om.

Det er ellers litt vanskelig å anbefale noe når man ikke vet hva elementet skal brukes til. Dynabel har en fin koaks fra Seas, men en Peerless TG09 kan jo brukes hvis den tilfredsstiller behovet for lydtrykk og frekvensrespons. Hvorfor skal du absolutt ha point source?

Frode

Jeg skal lage en lyd dusj

Lenke til kommentar
Jeg skal lage en lyd dusj

Ok, da er vel jeg like blank som når det gjelder MSN.

Frode

er så enkelt at vis jeg får et element som spiller source point, så får jeg kobla det opp, tror eg hadde klart meg med 6-8" eller noe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...