Gå til innhold

Nå kan du prøve IE8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ikke mye forskjell utseendemessig, så det imponerte meg egentlig ikke. Vil ikke se på det som en "ny" versjon, men heller en oppgradering/oppdatering fra 7ern. :p

Alt handler ikke om utseende...

Det er en helt ny versjon "under panseret"

Lenke til kommentar

"Same shit, different branding" ;)

 

 

Har installert 64bit utgaven her, og må si at den føles like treig som alltid. Utseende er så godt som identisk (noe jeg ikke liker) og den kan overhode ikke erstatte FireFox som har noen add-ons jeg har blitt helt avhengige av!

Lenke til kommentar
Var ikke mye forskjell utseendemessig, så det imponerte meg egentlig ikke. Vil ikke se på det som en "ny" versjon, men heller en oppgradering/oppdatering fra 7ern. :p

Alt handler ikke om utseende...

Det er en helt ny versjon "under panseret"

 

Det var jo ikke så stor forskjell funksjonsmessig heller, hvorfor i alledager skal de komme med en helt ny versjon når alt er nærmest identisk med forgjengeren?

Lenke til kommentar
Den støtter altså ikke "prerelease"-versjoner av Vista SP1

 

Hva mener dere egentlig med "pre-release"?

Folk som da sitter med Windwos Vista Service Pack 1 BETA eller RC kandidater?

 

 

Jeg installerte Windows Vista Ultimate 64bit for tre dager siden, med den nye Vista SP1 disken som var / er tilgjengelig på MSDN, og her fungerer det hvert fall helt uten problemer :)

Lenke til kommentar
Var ikke mye forskjell utseendemessig, så det imponerte meg egentlig ikke.
Utseende er så godt som identisk
Det var jo ikke så stor forskjell funksjonsmessig heller

 

Hva snakker dere om? Hvor stor forsjell var det på funksjonaliteten mellom IE 5 og 6? Interfacet var jo så og si likt, og det kom ikke mange nye funksjoner. Og husk, nå greier den ACID testen....

Lenke til kommentar

Kjører IE8 med "Emulate IE7" påslått for at få den mest normale brukeropplevelsen.

 

Ting jeg liker så langt:

- Crash recovery fungerer nå, alle sider som var oppe når f.eks adobe flash kræsjer vil være oppe når ie restarter.

- I addressefeltet er https (hvis du er på en https side) samt domenet sort mens resten er litt lysere. Dette gjør det mye enklere å se om man blir forsøkt lurt av phisingsider.

- Favorits-bar er ganske kul, liker at den kan ha favoritter, rss-feeds og webslices mixet sammen.

Lenke til kommentar

Får teste når jeg kommer hjem :)

Folk som konstant syter over MS produkter skal vel bare trekke tankene vekk fra sine små peniser, burde heller bruke tiden til å teste produkter i mer en ti sekunder på dies 1337 h0mesnekk0rd gaym0r maskiner, de har tross alt vokst opp på 90tallet og kan alt innenfor it.

Lenke til kommentar
Var ikke mye forskjell utseendemessig, så det imponerte meg egentlig ikke.
Utseende er så godt som identisk
Det var jo ikke så stor forskjell funksjonsmessig heller

 

Hva snakker dere om? Hvor stor forsjell var det på funksjonaliteten mellom IE 5 og 6? Interfacet var jo så og si likt, og det kom ikke mange nye funksjoner. Og husk, nå greier den ACID testen....

 

Klarer ACID testen? Ehm, joda :roll:

 

 

EDIT: i ACID3 kom IE8.0 BETA til 10 / 100, mens FireFox 2.0.0.12 kom til 50 / 100 hos meg.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...