Gå til innhold

Skal ha billigtelefon - hva synes dere om iPhone-kopiene?

Anbefalte innlegg

Hey. Jeg ødela min Samsung U600, og vil dermed kjøpe en ny mobil i løpet av en måned eller to. Jeg har sjekket prisene, og det er ikke så veldig mange mobiler for en hundrings. Jeg må opp i nesten tusenlappen for å få en eller annen mobil.

Jeg kom over noen koper av Apples iPhone, og ser at de koster rundt tusenlappen. Hva er deres tanker? jeg tenkte først at kvalitet og alt måtte være helt ræv, men brukererfaringer sier noe annet.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11030

Dette er den "dyreste" av kopiene, tror jeg.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5179

Dette er den billigste.

Jeg er ikke så veldig avhengig av bra kamera, og dere skjønner hvor kravstor jeg er når jeg leter etter en kjempebillig mobil... Men når jeg likevel må opp i tusenlappen, så ser vel disse ut som et par OK alternativ? Eller hva er deres meninger? Hva ser dere som store minus - og pluss?

Jeg leser at den ikke har de norske bokstavene æ, ø og å, men at det bare er å skifte til dansk tastatur på innstillingene på mobilen. Så lenge resten av menyene er på engelsk - og ikke dansk - så bør det gå greit for min del.

Takk for alt av svar!

- Sondre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hadde heller skaffet meg orginalen, for det første, utrooligt mye bedre design både utsennede på mobilen, og menyene. Finnes vel nesten ikke programmer til iphone-kopiene? da går du glipp av MYE!

Edit: skrev innlegget uten å lese ferdig ditt :( så jeg så ikke du ville ha en mobil i 1000kroners klassen

Endret av KennyMafakka
Lenke til kommentar
Jeg ville heller ha kjøpt en mobil av kjent merke til en billig pris, enn dette. For går denne i stykker etter 3min, så sitter du der. Og da blir du nødt til å kjøpe ny mobil igjen.

Men tenk om den varer? Da vil det jo være mer specs for pengene?

Lenke til kommentar
Jeg ville heller ha kjøpt en mobil av kjent merke til en billig pris, enn dette. For går denne i stykker etter 3min, så sitter du der. Og da blir du nødt til å kjøpe ny mobil igjen.

Men tenk om den varer? Da vil det jo være mer specs for pengene?

Joda, stemmer nok det. Men spørsmålet er jo hvor lenge den kommer til å vare. Det kommer vel helt an på deg bla. Hvordan du behandler den og slikt.

Du kan selvfølgelig kjøpe deg en slik telefon, men du er "advart".. hehe

Lenke til kommentar

Denne billige mobilen jeg linket til, er en slik iFone. Den har jeg lest mange bra erfaringer med.

Den andre heter hiFone og skal ha bedre specs. Koster bare et par hundrelapper mer. Hvem ville dere ha gått for av disse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...