Petoah Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei! Har planer om å kjøpe et MIDI-keyboard. Jeg kom over denne saken på verdensveven og lurer på om det blir det samme som et MIDI-keyboard.. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror absolutt det vil fungere. Dog er et slikt keyboard helt elendig å spille på. Forsøkte et for noen uker sida. Grusomt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Haha! Okey, det tror jeg var bra at du sa! Så hvis jeg skal satse litt på musikkinspilling så bør jeg skaffe meg et godt MIDI-keyboard..? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Absolutt. Hvis du bare skal legge inn litt småspilling en gang i blant så kan du likegodt bruke tastaturet på maskinen. Dette fungerer i alle fall i FL Studio og GarageBand, men ikke i Sequel. Hvis du derimot vil ha et keyboard så du se på noe fra M-Audio. Dessverre har ikke Procom den billigste modellen inne lenger. M-Audio Keystation 49e heter det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Ahh. Takk for hjelpen! Hadde ikke du sagt noe, hadde jeg endt opp med det billige sammenleggbare keyboardet. :!: Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 På den annen side er det jo skrekkelig morsomt med en sånn sak du kan bare rulle ut når du føler for det. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det sammenliggbare er sinnsykt kult, da.. prøvde det i sommer. Det går på batterier, så man kan bruke det som et alternativ til kassegitar på fest, hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lurer litt på det samme jeg også. Er det slik at det spiller ingen rolle om det er MIDI eller USB? Får man akkurat de samme mulighetene? Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke helt de samme, du kan kun bruke det opp mot pc. Fordelen er at du ikke trenger noe midi-interface, ulempen er at du ikke har mulighet for å styre hardwaresynther. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ok. Tror det kommer til å gå mest i softsynther uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå