Gå til innhold

Kjøp av tursko. Alfa Bever Pro, eller Lundhags Professional High?

Anbefalte innlegg

Først av alt vil jeg si at det bør opprettes en egen del av forumet med tanke på kjøp av forskjellige typer klær, da det kan være vanskelig å vite hvem som produserer klær av god kvalitet.

Til saken. Jeg vurderer å kjøpe meg et par gode fjell/tursko som tåler vann, belastning, og er gode å gå med. Prisen er ikke så viktig, for skoene skal brukes mye. Jeg har ingen anelse om hvor mange mil som skal tilbakelegges med dem. På sidene til Marinejegerkommandoen anbefales Lundhags Professional, Alfa Bever Pro, Alfa M/77 og Varg Isogaisa. Noen som har noen første- eller andrehånds erfaringer med disse skoene? Ser også at Lundhags Syncro har scoret bra på tester, men det sto noe om at de ikke var fullstendig vanntette. Kan dette bekreftes/avkreftes? Føttene mine er ganske lange og smale, noe som er viktig å ta i betrakting når en skal kjøpe sko.

Takker på forhånd for gode svar, Sondre.

Endret av Zelziuz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alfa Bever får smil i boka av meg. Jeg er veldig fornøyd, de både er varme og gode å gå med etter de er ingåtte...

I starten vil de nok føles litt ukomfortable og stive, men det løser seg fort opp etter 10-15 timers total gange i skoene...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Trådstarter: Hvilke sko ble det?

Står mellom Lundhags Professional High og Crispi Hunter her. Har prøvd begge skoene, men klarer ikke å bestemme meg. Jeg syns ikke tungen på Lundhagsen passet meg helt, men det kan like gjerne komme av at de ikke er inngått.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...