morgan_kane Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg holder på med en slags eksamens oppgave om å skrive et debattinnleg om stregere restriksjoner på bruken av bil. kan noen komme med forslag til ka eg skal ta med? hvor langt skal jeg skrive? har skrevet 245 ord som er nesten en halvside. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 oppdatering: har skrevet 400 ord, det er litt over en halv side. en side burde holde eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hva med å poste det du har så langt så vi kan kommentere det. Lenke til kommentar
veronii Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hva med å poste det du har så langt så vi kan kommentere det. Otth, kan u kommentere det jeg har postet også? Det står under emnet '' rette historieprosjekt''. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) har levert det inn nå, ville bare vite hva jeg kunne ta med i debattinnleget mitt. lærern min kunne jo bare googla litt og kommet rett inn på forumet hvis jeg hadde posta det og gidd meg stryk pga plagiat. Endret 6. mars 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 har levert det inn nå, ville bare vite hva jeg kunne ta med i debattinnleget mitt. lærern min kunne jo bare googla litt og kommet rett inn på forumet hvis jeg hadde posta det og gidd meg stryk pga plagiat. Google er ikke spesielt god å søke gjennom forum. Og det er vel bare å vise at det er du som har postet greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå