Pinup Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg skal være ærlig og si jeg er grønn på data. Har nettopp kjøpt en brukt ASUS A6 laptop og finner ikke helt ut hvordan jeg skal bruke mikrofonen? Sånn spille inn stemmeklipp osv? På forhånd, tusen takk for null mobbing og fine, ukompliserte svar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du får den ikke til å funke? Eller du har ikke noe til å spille inn til? Om førstnevnte så prøv: Start - kontrollpanel - Lyder, tale og lydenheter - Lyder og lydenheter - enhetsvolum - avansert - alternativer - egenskaper - mic / front mic - Slå av demp Nå var jeg i WinXP, så om du har vista så er det ikke sikkert det er det samme Om sistnevnte så: start - kjør - sndrec32 Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Du får den ikke til å funke? Eller du har ikke noe til å spille inn til? Om førstnevnte så prøv:Start - kontrollpanel - Lyder, tale og lydenheter - Lyder og lydenheter - enhetsvolum - avansert - alternativer - egenskaper - mic / front mic - Slå av demp Nå var jeg i WinXP, så om du har vista så er det ikke sikkert det er det samme Om sistnevnte så: start - kjør - sndrec32 Det var det sistnevnte, og en ting til: DET FUNKA! Du er en engel, uten vinger selvfølgelig. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) *styrte* Endret 6. mars 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå