veronii Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) gu Endret 15. mars 2008 av veronii Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 tok bare et raskt overblikk, så... Det var en selvfølge at det nygifte ekteparet skulle bosette seg i den landsbygda bruden tilhørte, og slektskapet skulle da føres videre fra denne landsbygda. For det første mener du vel brudgommen, og hvorfor er dette en selvfølge? Hvorfor har du kamuflert navnet på landene (jeg regner med at det er pakistan og india det snakk om) Bruken av semikolon i det siste avsnittet tror jeg ikke er helt riktig. For den saks skyld heller ikke bruken av kolon. Prøv å skrive de om, men først burde du vel del det opp. Det omhandler for mange ting. Er noen når- og da- feil også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Siste avsnitt bør deles opp. Lenke til kommentar
veronii Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 tusen takk for svar! Jeg håper på flere tilbakemeldinger. Hvor fant u nå og da feilene? Jeg ser dem ikke Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 t.eks. Når farfar ble 58 år i 1974 hadde han tilegne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå