B.H.H Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hei! Tenkte å kjøpe meg en ferdig chippet wii slik at jeg kan spille bacups osv.. Men noen som vet hvor de selger det? vil helst ha med garanti.. Evt hvilken chip er best? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Eneste jeg kan tenke meg er Finn.no o.l, siden chipping bryter mot brukeravtalen til Nintendo. Tror ikke du finner noen offisielle forhandlere som selger chippede Wee i alle fall. Husk at backups/boots o.l er ulovlig, noe som antageligvis er grunnen til at Nintendo ikke vil at du skal chippe Wee'en din. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Modnet Ikke sikker på om de selger med garanti, det får du spørre dem om. Det er derimot dyrere der enn på finn eller qxl.. Hvor man finner det til 3200-3500.. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Modnet Der koster den litt mer enn andre eplasser, men da er du i alle fall sikker på at det ikke er svindel! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Tror du får på modnet.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå