richardhal Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hei, er det noen som kan gi meg noe ris eller ros på dette portrett bilde som jeg har tatt av dattera. f5,6 iso 400 1/50 Endret 6. mars 2008 av richardhal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Holy crap det var ett creepy bilde. spesiellt med detaljenivået i huden. så nesten litt dukkeaktig ut Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Utrolig, ufattelig kult bilde! Med rette ser datter'n din ut som en alien som ser ut i verden for første gang. Akkurat nå synes jeg det er et av de beste babybildene jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Utrolig, ufattelig kult bilde! Med rette ser datter'n din ut som en alien som ser ut i verden for første gang. Akkurat nå synes jeg det er et av de beste babybildene jeg har sett på lenge!Ja, dette er noe av det bedre som har vært postet på bildekritikken på lang tid. Absolutt et bilde du bør vurdere å få skrevet ut og henge på veggen! Lenke til kommentar
Arild Heitmann Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 sinnsykt bra! Hva har du gjort i forkant og etterkant? Lenke til kommentar
DHM Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ser veldig klippa ut på venstre side ? Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Ser veldig klippa ut på venstre side ? Det stemmer driver og holder på med det nå, tar litt tid og frilegge vippene på øynene hennes. Ellers så skal lage kanten på venstre kinn mer jevn, Det var noen elementer i bildet som måtte bort slik at da det litt ujevne kanter. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Bildet var bra men en ser tydelig at du har "tuklet" med det , spesielt rundt barnets høyre øye . Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 sinnsykt bra! Hva har du gjort i forkant og etterkant? Ligger ikke noe planlegging i forkant her i og med dattera bare er 2 år så må man bare fyre av når det rette øyeblikket kommer, I etterkant så er det justert litt med curves og skarphet. Bildet var bra men en ser tydelig at du har "tuklet" med det , spesielt rundt barnets høyre øye . Yepp stemmer driver og retter opp den høyre siden der. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Kjempe! Får vi en photoshop-tutorial? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 utrolig flott bilde, bildet tar deg skikkelig. En photoshop tutorial hadde vært gull :-) Lenke til kommentar
richardhal Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå