Gå til innhold

Kulturo: Lars and the Real Girl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er den anmeldelsen som har gitt den dårligeste karakteren av de jeg har sett.

 

Aftenposten ga den vel en terningkast 2 som er enda dårligere, mens Dagsavisen og DB har gitt den en 5'er, mens VG serverte en 6. Så tydeligvis en film som splitter! Derfor enda viktigere å lese hva anmelderne faktisk skriver om filmen, så finner man jo fort ut om dette er noe for deg eller ikke.

Lenke til kommentar

Aftenposten leste jeg ikke, men jeg mener det var Vg som sa det var en "elsk eller hat"-film. Den ligger på 8.0 på imdb og 79% på rotten tomatoes. Ja man bør lese anmeldelsen, ikke bare se på karakter. Jeg legger merke til at kulturos anmelser hadde forventninger som ikke ble oppfylt, kan dette være en grunn? De andre anmelderne sier de føler filmen både rører og morer, mens man her ser den som kjedelig.

Lenke til kommentar

Var ikke klar over denne filmen her. Ryan Gosling har jeg fått øynene opp for. Han har jo "alltid" vært på skjermen, men ikke helt slått fullt gjennom enda. Har fått mye god omtale, fikk visst VG's anmelder til å gråte. Traileren så jo tiltalende ut. Tror valget faller på denne her i helgen :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...