GSmart Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fra trial-versjonen føler jeg at dette var et supert program som gjorte stor forsjell på ytelsen. Vurderer å kjøpe lisens, men ser at man må ut med $100 for Pro-versjonen som inkluderer I-FAAST-funksjonen. Som utenlandsstudent uten jobb har jeg ikke stort med penger, og det blir uaktuelt for meg å kjøpe noe annet enn Home versjonen til $30. Er det likevel noe poeng å kjøpe det selvom de har eksludert I-FAAST? Maskinen jeg skal bruke programmet på er en laptop m 120gb 5400 disk. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 den er verdt hver eneste krone, men 2008 Pro koster rund 50 usd: Order Number: 399554 | Date: 1/15/2008 Need Help? Order Summary & Delivery Information: Item: Diskeeper 2008 Professional Edition Unit Price: Quantity: Sub-Total: 49.95 1 $49.95 Download Purchased Software Order Total: $49.95 dette er min kvittering på 2008 pro Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Vil heller anbefale Jkdefrag. Du kjører programmet noen ganger i måneden (1 gang i mnd er ofte nok) og får ca. samme effekt. Automatiske bakgrunndefragmenteringsverktøy sliter ofte mye på disken (fysisk) og gir et ganske stort tap i ytelse så jeg mener det ikke er verd det. Er mye bedre å gjøre det manuelt (eventuelt som en automatisk oppgave i windows) en gang i måneden. Bare å sette på over natta Finnes et GUI til Jkdefrag, http://www.emro.nl/freeware/ , som har noen ekstra funksjoner som å automatisk slå av maskinen etter jkdefrag er ferdig. Veldig høvelig om du skal fyre en defrag over natta Lenke til kommentar
GSmart Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 den er verdt hver eneste krone, men 2008 Pro koster rund 50 usd: Order Number: 399554 | Date: 1/15/2008 Need Help? Order Summary & Delivery Information: Item: Diskeeper 2008 Professional Edition Unit Price: Quantity: Sub-Total: 49.95 1 $49.95 Download Purchased Software Order Total: $49.95 dette er min kvittering på 2008 pro Beklager, mente selvsagt Pro-Premier som har I-FAAST funksjonen Prøver meg på Torswin's anbefaling først iom at den var gratis, så får jeg heller teste ut Diskeeper Home etterhvert. $30 er jo ikke allverden i disse dager uansett.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Beklager, mente selvsagt Pro-Premier som har I-FAAST funksjonen jeg har hatt pro-premier i 2007 og har ikke hatt noe merkbar fordel av I-FAAST funksjonen, så dette er 50 usd spart Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ellers så kan du jo skjekke ut PerfectDisk. Selv synes jeg det er bedre enn Diskeeper. Veldig fornøyd. Dog er Diskeeper også et utrolig godt program. http://www.raxco.com/home_office/home_perf...rofessional.cfm Endret 6. mars 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå