Gå til innhold

Noen nye spacesims og arcade flyspill verd å spille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt en del Freelancer de siste dagene, og det er ikke et dårlig spill. Jeg blir sittende i timesvis og klarer ikke å legge det fra meg. Men det skuffer også på endel punkter. Likner er del på Privateer2, men er mer lineært. Du er avhengig av å følge historien for å få tilgang til bedre våpen og skip. Dessuten kan du bare eie ett skip, noe som er meget irriterende. Kontrollene er også ganske uvant, da du styrer med musa, og ser skipet ditt bakfra. Oppdragene utenfor hovedhistorien er også veldig ensformige.

Et greit spill, men ingen klassiker.

Lenke til kommentar

Imperium Galactica 3 ser ut til å bli en av de bedre titlene vil jeg tro..

må kommentere litt Freelancer, kom akkurat hjem fra et LAN der det _ultimate_ var Freelancer, det spillet er sykt farlig i spilleavhengighet, fem dager i strekk ble det spillet spilt uten stopp. så og si absolutt alle untatt to spilte det (dem to dro etter to dager..) og oppstandelsen ble enorm når serveren krasjet ;)

en satt med spillet i over 37 timer i strekk før han tok en kort blund før han fortsatte og han ga seg ikke før lan crewet slo av serveren og begynte å pakke ned utstyret (nei, det var ikke meg :p) :o

nå har jeg ikke prøvt spillet i singleplayer så hvordan det fungerer vet jeg ikke, men multiplayer er spillet sykt heftig :D

Lenke til kommentar
Topic sier det meste, er det kommet noen nye spacesim og/eller arcade flysims (mao ikke Jane's osv) i det siste som er verd å teste? :)

Snart kommer Echelon: Wind Warriors, og det blir temmelig bra. Jeg skal akkurat til å ta skjermbilder til en sniktitt om det, så følg med på Gamer.no i de nærmeste dagene :-)

I mellomtiden kan du finne mer informasjon hos Buka Entertainment (www.buka.com)

Lenke til kommentar

cutnpaste fra readme fila til Freelancer:

· Missing Game Sounds

If you experience missing game sounds throughout Freelancer then a different audio codec is probably being used rather that the one provided by Freelancer.

· Please follow these steps if some sounds and speech are still missing after installation:

· Uninstall any 3rd party codec pack or the Nimo Codec pack from your system.

· Uninstall Freelancer.

· Go to the following directory, C:WINDOWSsystem32 and delete the file “l3codecp.acm”. If there happens to be another file named “l3codeca.acm”, delete this too.

· If your system is Windows 98 or ME, open the system.ini file located in your system folder; C:WINDOWSSYSTEM. Delete ONLY the line that starts with “msacm.l3acm=”. In the case of the Nimo codec pack, this will read “msacm.l3acm=l3codecp.acm”

· If your system is Windows 2000 or XP, open the system registry editor (regedit) from the RUN command window.

· Locate and delete the following key: HKLMSOFTWAREMicrosoftWindowsNTCurrentVersionDrivers32msacm.l3acm

· Load the Freelancer installation CD and locate the REDIST folder. Within the REDIST folder, double click on the file named “WMFADist.exe” and follow on-screen instructions.

· Install Freelancer.

jeg hadde og problemet at jeg hadde ikke lyd på snakkingen, og dei få gangene det funket så ble bare halve eller mindre spilt av.

gjorde som over og fikk tilbake lyden på snakkinga mens spillet startet å hakke når jeg skøyt på fiender.. ;)

sånn som jeg ser det så har jeg fire alternativ, ikke alle er like bra.. ;)

drite i det og kjøre uten lydeffekter

reinstallere Nimo pakken, miste snakkingen og få tilbake skyte lydene

reinstallere Win2K

bytte ut lydkortet til ett annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...