TwiiK Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hei. Enkelte ganger etter oppstart får jeg grusomme artefacts. Jeg har allerede gått til innkjøp av nytt skjermkort, som trolig ankommer idag, siden det jeg har er gammelt og grått. Jeg gjettet også på at dette var et skjermkort problem. Det var først nå at jeg innså at jeg kunne ta en printscreen av problemet og høre her hva dere tror. Bildet ligger vedlagt. Edit: Kan også nevne at pcen andre ganger rebooter seg med en gang jeg får se desktopen. Men når den først starter uten artefacts kan den stå på i et døgn uten problemer. Spille spill og allting går også greit så lenge pcen først har startet. Takk. Endret 6. mars 2008 av TwiiK Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Satte i nytt skjermkort nåog virker som problemet er fikset. Litt tidlig å si ettersom det var veldig variabelt når det skjedde før. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 hvilket skjermkort er det snakk om her? Hvis det er en Geforce 6800 LE så er det et kjent fenomen... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 jeg har det problemet med min nye amskin nå, rammen fucka seg, kun 1 av 4 brikker som funker, og plutselig skjedde det dfer, så nå må jeg sende tilbake både skjermkortet, hovedkortet og rammen. YEY ;_; Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Skjermkortet det der skjedde på var et XFX 7800GT. Nå har jeg hatt et XFX 8800GT i 3-4 dager uten noen problemer. Anser problemet som borte. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 dette skjer på mitt geforce gt 8800 ;_; Så er vell like greit å sende inn hovedkortet, skjermkortet og rammen, right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå