serum07 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter at jeg la inn nero8 på pc`n så irriterer jeg meg grenseløst over at hvær gang jeg skal åpne ei bildefil så starter nero-backitup ,får ikke vist bildet . Hva må jeg gjøre for og hindre nero i og starte direkte. Har ikke hatt slike problemer med tidligere versjoner av nero. Takker for evt. svar . Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Høyreklikk på bildefila, velg Egenskaper, velg deretter "Åpne i", og velg det programmet du ønsker Lenke til kommentar
serum07 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Høyreklikk på bildefila, velg Egenskaper, velg deretter "Åpne i", og velg det programmet du ønsker Greit nokk det men jeg ønsker selv og bestemme når nero skal starte . Takk for svar . Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Høyreklikk på bildefila, velg Egenskaper, velg deretter "Åpne i", og velg det programmet du ønsker Greit nokk det men jeg ønsker selv og bestemme når nero skal starte . Takk for svar . Regedit er et stikkord. Local Machine og Current User, Software, Microsoft, Windows, Current Version, Run i begge de gruppene - men vær forsiktig - det hender det ligger software du ikke aner hva er, som bør ligge der også. Slett bare det du med 100% sikkerhet vet hva er. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du kan bruke et program som heter StartupCPL eller så mener jeg at høyreklikking på nero ikonet i taskbaren gir uante muligheter. Ved bruk av StartupCPL slipper du å gå inn i registeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå